נדל"ן ותשתיות

עיריית ת"א למען אנשים עם מוגבלות: כך תסייע להם בדיור

עיריית תל אביב-יפו אישרה בישיבת המועצה האחרונה שלה תנאי זכאות ייעודים לדיור בהישג יד לאנשים עם מוגבלות

מערכת ice | 
רון חולדאי (צילום ארז חרוד - עושים צילום)
מועצת עיריית תל אביב-יפו אישרה בישיבתה אמש (שני) תנאי זכאות ייעודיים לדיור בהישג יד לתכנית לעידוד מגורים עצמאיים לאנשים עם מוגבלות בדירות בבעלות עירונית. מטרת התכנית היא לסייע לבגירים עם מוגבלות הנמצאים בתפקוד גבוה המאפשר חיים עצמאיים, אך מתקשים לבצע את המהלך לבדם בשוק השכירות החופשי, להתגורר בשכירות בהישג יד. 
בשלב הראשון תתאפשר בשנת 2024 הקצאה של כ-12 דירות לאנשים עם מוגבלות בשכונת יד אליהו, ובהמשך יתווספו אליהן עשרות דירות נוספות ברחבי העיר (יצוין כי עוד לפני החלטת מועצת העירייה, רשאים אנשים עם מוגבלות להירשם לפרויקטים המאוכלסים בעיר, אלא שבעקבות החלטת המועצה, ניתן יהיה להקצות עבורם דירות, בנוסף לאלו שאליהן הם מוגרלים ביחד עם שאר תושבי העיר).
ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי:  "אני גאה על הצטרפותה של תל אביב-יפו לשורה של ערים מובילות בעולם, המקצות דיור בהישג יד, בין היתר, לאנשים עם מוגבלות.
החלטה זו תואמת את מדיניות העירייה הרואה בשילוב של אנשים עם מוגבלות יעד חברתי מהמעלה הראשונה, ומצטרפת לעשייה עירונית רחבה בתחום, הכוללת שילוב של אנשים עם מוגבלות בכל תחומי החיים, ובהם רווחה, חינוך, פנאי, ותעסוקה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה