נדל"ן ותשתיות

לאחר הפיצוץ: ראש עיריית הרצליה קורא למדינה להתעורר

לאחר פיצוץ שאירע לפני חודש באזור נטוש שהיה שייך לתע"ש ולאחר פיצוץ שהתרחש היום בבוקר, ראש עיריית הרצליה משה פדלון קיים מסיבת עיתונאים ודרש מהמדינה להתערב: "לא קיבלנו תשובות מאף גורם"
מערכת ice |  2
פיצוץ בהרצליה (צילום דוברות עיריית הרצליה)
בשבוע שעבר התקיים דיון בין משרדי הממשלה בעקבות מכתב בהול ששלחה עיריית הרצליה, שבו דרשה מהמדינה לקחת אחריות על השטח כדי למנוע אסון. העירייה קוראת לפעול מיידית לגדר את המקום, לאבטח, להקים קיר הדף ולהתחיל לטהר את הקרקע. גם לאחר הדיון - המדינה לא קיבלה שום החלטה.
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, קיים בצהריים מסיבת עיתונאים ואמר כי הוא קורא למדינה להתעורר. מדובר בפצצה מתקתקת שעלולה להביא לאסון גדול: "פנינו עשרות פעמים לכל הגורמים הרלוונטיים במדינה שיטפלו בנושא, ועד הפיצוץ הקודם, שארע בחודש שעבר - לא קיבלנו תשובות מאף גורם.
מה עוד צריך לקרות כדי שהמדינה תתעורר? לפני כשנתיים בית המשפט קיבל את העתירה שהגשנו לפיה יש לאסור בנייה באזור. היום אנחנו יכולים לומר בוודאות שבזכות המאבק שלנו ובזכות החלטת בית המשפט, מנענו אסון גדול."

קרדיט: דוברות עיריית הרצליה
כזכור, כזכור, לפני חודש התחולל פיצוץ גדול למדי באותו אזור בדיוק באמצע הלילה. מספר שעות לאחר מכן נודע כי הפיצוץ אירע באתר התעשייה נוף ים הסמוך להרצליה אך עד כה לא ידוע בוודאות מה באמת התרחש באותו ערב למרות שהסברה היא, שהפיצוץ נוצר כתוצאה חומרי נפץ אשר אוחסנו במחסן תת קרקעי והתפוצצו.
 
קרדיט: דוברות עיריית הרצליה
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש לפעול מיידת
    אנונימי 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יתואר שאין מענה לטיפול במצב מסכן חיים זה . יש לגדר את האיזור כדי למנוע פגיעות בנפש ושלא יגיעו מטיילים לשטח. לא כדאי לחכות לממשל המפגין חסר אחריות משווע לאזרחיו .
    סגור
  • 1.
    רמת גן
    שייקה 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשבתי שראש העיר אחראי על המתרחש בתחום שליטתו. הכי קל להעביר את האחריות לאחרים כשלא נוח לך.
    סגור