נדל"ן ותשתיות

סמוטריץ' במהלך היסטורי: העניק לעיר ירושלים 1.1 מיליארד שקל

ראש העיר ירושלים משה ליאון, העניק  לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', אות הוקרה, על פעילותו ותרומתו לחיזוקה הכלכלי של עיריית ירושלים וקידום מענק הבירה בסכום היסטורי של כ-1.1 מיליארד שקל
מערכת ice |  8
משה לאון ובצלאל סמוטריץ (צילום ארנון בוסאני)
ראש העיר ירושלים משה ליאון, העניק היום (חמישי) לשר האוצר בצלאל סמוטריץ', אות הוקרה, על פעילותו ותרומתו לחיזוקה הכלכלי של עיריית ירושלים וקידום מענק הבירה בסכום היסטורי של כ-1.1 מיליארד שקל. המענק ישמש להמשך המהפכה המתבצעת בעיר ירושלים בפיתוח תשתיות, תחבורה, תעסוקה, תרבות וחינוך.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ', מסר: "ירושלים, עיר הבירה של ישראל, העיר שנכון להיום, בפער, היא העיר הגדולה ביותר בישראל, מקבלת היום את מענק הבירה לשנת 2023. לראשונה, מענק הבירה יעמוד על סכום של כ-1.1 מיליארד ששקל, כשיותר ממיליארד שקל הולך לתקציבה השוטף של העירייה והיתרה לפרויקטים של פיתוח ברחבי העיר. ב-2024 המענק בע"ה יגדל משמעותית עוד יותר". 
סמוטריץ' המשיך: "מתוך מטרה לפתח את העיר ואת נכסיה הייחודיים, הממשלה החליטה על מספר תכניות נוספות: 1. תכנית הלביא המתוקצבת בחומש בסך של 645.5 מיליון שקל, שנועדה לפיתוחה הכלכלי של העיר המתמקדת בתחומי תעסוקה, אקדמיה, עיר ממשל ותיירות". 
"2. תכנית אגן העיר העתיקה המתוקצבת בסך של 476 מיליון שקל, שמטרתה פיתוח מרחב אגן העיר העתיקה וחיזוק הריבונות והמשילות באזור זה. 3. תכנית מזרח ירושלים הצפויה להיות מתוקצבת בסך של 2.1 מיליארד שקל שמטרתה צמצום פערים ופיתוח תשתיות במזרח העיר ירושלים ומצויה בעבודה מקצועית בקרב משרדי הממשלה".
סמוטריץ' סיכם: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולראש העיר משה ליאון על שיתוף הפעולה לטובת חיזוקה של העיר, ולעובדי משרד האוצר באגף התקציבים על קידום התכניות ועבודת המטה המסודרת שהביאה לטיוב המענק".
ראש העיר ירושלים משה ליאון: "אני מתכבד לארח אותך היום, ידידי וחברי, שר האוצר בצלאל סמוֹטריץ', ביום חגיגי זה, בו נאשר במועצת העיר את תקציב העירייה הרגיל לשנת 2023. בזכות המעורבות האישית שלך, אדוני השר, ירושלים זוכה בשנה הזאת למענק הבירה הגדול ביותר שקיבלה. המענק הזה, יסייע לנו רבות בהמשך תנופת הפיתוח והעשייה בירושלים, בכלל תחומי החיים: בתשתיות, בתחבורה, בבינוי, בתעסוקה, בתרבות ובחינוך".
לאון המשיך: "עשייתך למען העיר, מעידה כאלף עדים על מחויבותך ארוכת השנים, בכל תפקידיך הציבוריים, למען בירת הנצח של העם היהודי. בשמי, בשמם של חברי הנהלת העיר, ובשמם של תושבי ירושלים כולם, אני מבקש להודות לך, על היותך ידיד אמת של העיר, ומבוני ירושלים. אני מבקש למסור את תודתי לראש הממשלה בנימין נתניהו ולממשלת ישראל על השותפות והסיוע הגדול".
עוד הוסיף: "תודה גם למנכ"ל משרד האוצר, שלומי הייזלר, למשנה למנכ"ל, ישראל מלאכי, לראש אגף תקציבים, יוגב גרדוס, לצחי דוד,  מתן יגל ולכלל אנשי האגף, על תרומתם ועשייתם למענה של ירושלים. יחד, בעזרת השם, נמשיך ונזכה להעלות את ירושלים ותושביה כולם, על ראש שמחתנו".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    למה ? למה לתת להם את הכסף שלנו ? פרזיטים צאו לעבודה (ל"ת)
    אזרח 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    לא מבין
    נעם 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו איזה נדיב סמוטריץ, נתן 1.1 מיליארד מהכסף שלו. אא רגע, זה לא שלו זה של כולם. כמה נוח להיות נדיב עם כסף של אחרים.
    סגור
  • 4.
    ירושלים של זהב
    שחר 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד, העיר הגדולה והחשובה בישראל כמעט מיליון תושבים, עיר הבירה מאז ימי דוד המלך, הגיע הזמן להשקיע בה ולפתח אותה לכל המגזרים, חילונים, מסורתיים, דתיים, דתיים לאומיים, וחרדים. כל הכבוד לשר האוצר סמוטריץ
    סגור
  • 3.
    רק שלא יודה לסמוטריץ באנגלית. הוא יכול ללכת (ל"ת)
    גיא 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    בזבוז כספים
    זהבה 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סמואריץ מבזבז את כספי המיסים על עיר שרוב תושביה פרזיטים שחיים על חשבון משלם המיסים ומצליחי האקזיט בהייטק חוצפה
    סגור
  • 1.
    אוכלוסייה שלא עובדת וחיה מקצבאות ונדבות מהציבור החילוני
    ציון ירושלים 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל שנה עוד כמה מיליארדים הולכים לבור בלי תחתית של החרדים
    סגור
  • גזען
    שחר 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גזען קטן, למה מעלים תגובות כאלה
    סגור
  • תגיד מה שאתה רוצה אבל הוא צודק (ל"ת)
    אזרח 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור