נדל"ן ותשתיות

איילת שקד כובשת את חולון: פרויקט הפינוי בינוי הענק אושר

מתחם הפרויקט של קרדן נדל"ן ברחוב אילת בשכונת נאות רחל משתרע על פני שטח של כ-9 דונם וייהרסו בו 4 מבנים ישנים בהם 128 יח"ד, במקומם יבנו 5 מבנים חדשים בהם בסך הכל 538 יח"ד חדשות
מערכת ice |  14
איילת שקד (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, מתוך אתר החברה קרדן נדל"ן)
חברת קרדן נדל"ן, בניהולו של עמוס דאבוש, הודיעה היום (ה') כי הוועדה המקומית לתכנון ולבניה בחולון, המשמשת כוועדה עצמאית מיוחדת, החליטה לפרסם למתן תוקף תב"ע לבניית פרויקט פינוי בינוי ברחוב אילת בשכונת נאות רחל בעיר (לאחר ביצוע תיקונים שפורטו בהחלטה).
מתחם הפרויקט משתרע על פני שטח של כ-9 דונם וייהרסו בו 4 מבנים ישנים בהם 128 יח"ד, במקומם יבנו 5 מבנים חדשים בהם בסך הכל 538 יח"ד חדשות הכוללות גם תמהיל דירות המיועדות להשכרה ארוכת טווח, כ-900 מ"ר שטחי מסחר, כ-4,800 מ"ר שטחי תעסוקה, שטחי ציבור וכן חניון תת קרקעי ציבורי לרווחת שכני הפרויקט. את התכנית קידם משרד מילוסלבסקי אדריכלים – בראשות רמי שליט והילה מיימון, את התכנית ניהל שי אדרעי - מתכנן ערים.
 
זוהי אחת מתכניות ההתחדשות העירונית הראשונות המאושרות בשכונה. שכונת נאות רחל ממוקמת ממזרח לנתיבי איילון ועוברת תהליך התחדשות מואץ, כולל תחנה עתידית של קו המטרו ופרויקטי עירוב שימושים הכוללים הקמת רבי קומות למגורים, שטחי מסחר, תעסוקה ומבני ציבור וכן שטחים ירוקים פתוחים לכל אורך רחוב אילת ובעיקר בצידו הדרומי.
איילת שקד, יו"ר דירקטוריון קרדן נדל"ן: "התחדשות עירונית הכרחית בכל רחבי הארץ מדרום לצפון, חברת קרדן נדל"ן וזרוע הביצוע שבבעלותה, חברת אלהר הנדסה רואות בתחום ההתחדשות העירונית חוד החנית של ענף הבניה בשנים הקרובות.
מדובר בתכנית מאוזנת המשלבת עוצמות בינוי ראויות ביחס לציר המרכזי שבו היא ממוקמת, לצד הפרשות ציבוריות נרחבות, מבנים ומתקנים לרווחת הציבור וסביבת הפרויקט. זהו למעשה בפרויקט "אוטונומי" בו יוכלו דייריו ושכניו להנות מכל השירותים המוניציפאליים הנדרשים ובכללם: חנויות, משרדים, דיור להשכרה, גני ילדים, חניון ציבורי, גינות ועוד. עיריית חולון בהחלט חרטה על דגלה את נושא קידום ההתחדשות העירונית וכך ראוי שיהיה".
לדברי יוסי חזן מנהל ההתחדשות העירונית בקרדן נדל"ן: "מדובר בקצב מהיר ביחס למקובל לאישור תכנית פינוי בינוי בוועדה מקומית בעלת סמכות עצמאית מיוחדת, כשנתיים בלבד לאחר חתימת הרוב הדרוש של בעלי הדירות לקידום הפרויקט. אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם צוות התכנון בעירייה בראשות מהנדס העיר, אדריכל העיר ומחלקת תכנון ארוך טווח שמבינים את חשיבות ההתחדשות העירונית לפיתוח העיר ולשיפור איכות החיים של בעלי הדירות ותושבי השכונה כולה. להתקדמות הפרויקט שותפים עו"ד אמיר שטיינהרץ, עורך הדין שמייצג את הדיירים ופעל לגיבוש המתחם וקידומו וכן משרד עורכי הדין ארדינסט עברון – עו"ד איתי שלוש, המייצג את היזם".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    זה תגמול מקרדן
    בורלא 03/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקד הכניסה את הנאמנים שלה למשרד הפנים ומינתה אותם למשרות בכירות. הנאמנים האלה אישרו את התכנית של חברת קרדן להתחדשות עירונית בנאות רחל בחולון. קרדן אמורה להרוויח הרבה כסף מה פרוייקט הזה לכן תשלום של 1.7 מיליון ₪ בשנה לאיילת שקד הוא בהחלט פיצוי על האישורים ששקד דאגה להביא
    סגור
  • 13.
    נדרשת תקופת צינון
    אבו ג׳סי 01/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איילת שקד הכניסה למשרד הפנים ולוועדות המחוזיות לתכנון ובניה אנשים שהם נאמנים לה. בתמורה הפקידים הבכירים האלה היו חייבים לגמול לה על המינוי הבכיר שהיא נתנה להם. זאת הנדוניה שאיילת שקד הביאה לחברת קרדן והתמורה ששולמה לאיילת שקד על האישור של פרוייקט פינוי בינוי בנאות רחל בחולון הוא המינוי של ליושבת ראש הדירקטוריון של חברת קרדן בשכר ובונוסים שמגיעים ל 1.7 מיליון ₪ בשנה.
    סגור
  • 12.
    כאבי בטן (ל"ת)
    אילת הנוכלת 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    לא נשכח לאישה הרע הזאת את אשר עשתה לאבות גרושים!! אישה! (ל"ת)
    צפון 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    על זה נאמר בא לברך יצא מקלל
    ליז 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום דבר לא לטובת האזרח הכל דאגה לעשירים וזו בכיה לדורות
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    עע
    אבי 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סידרו לה ג'וב ..שתעזור להם עם הקשרים שלה תן לי ואת לך
    סגור
  • 8.
    האישה המסוכנת בארץ אשמה בכול מה שקורה היום
    ib 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    רק בגללה לא עבר חוק נגד בחירת נחקרים לראשות הממשלה - כמו שרים
    סגור
  • 7.
    פינוי בינוי
    רח 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לכל היזמים קחו פוליטיקאים שיקגמו לכם את המיזמים. הון שילטון.
    סגור
  • 6.
    העיקר הרחבת מרפסת העירייה הזאת מוציאה לנו את המיץ כבר 4
    אאא 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    בסהכ 4 מטרים מסכנים להשלמת המרפסת גם ככה עולה כמו לקנות רכב! מה הבעיה של הרשות לתת היתרים?! יאלה לכו הבייתה...אתם עייפים!
    סגור
  • 5.
    חולון היא העיר הכי מפגרת בארץ בנושא פינוי בינוי (ל"ת)
    אמיר 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 4.
    Bitch (ל"ת)
    Bitch 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    מי רוכש דירה מחברה שבראשה נוכלת. (ל"ת)
    ני 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    מקווה שלקחו בחשבון את הפרוייקט ביוספטל . מתי פותחים את (ל"ת)
    אורלי 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה עם שכונת ג'סי כהן ? (ל"ת)
    דייר 07/2023/13
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור