נדל"ן ותשתיות

עיריית תל־אביב מתכוננת לבחירות: זה פארק העסקים בו בחרה

עיריית תל‏־אביב החלה להיערך לבחירות לרשויות המקומיות. למטרה זו שכרה משרדים בשני בניינים בפארק העסקים "עתידים" בעיר
מערכת ice | 
בחירות 2022 (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
הבחירות לרשויות המקומיות יתקיימו באוקטובר הקרוב, אך ועדת הבחירות בעיריית תל־אביב כבר החלה להיערך. הוועדה, בניהולו של זוהר צ'סקוב שכרה משרדים בפארק עתידים בעיר, ומשם ינוהל כלל המערך של הבחירות.
המערך המדובר כולל בדיקת מיקומי הקלפיות, גיוס, איוש והדרכת בעלי התפקידים ליום הבחירות, פיקוח על מהלך ההצבעה, קליטת ההצבעה ועוד.
המשרדים שהושכרו נפרסים על כ-600 מ"ר בשני בניינים נפרדים, וההסכם תקף לשנה. אחת הדרישות העיקריות של ועדת הבחירות הייתה מיקום שכולל אבטלה הדוקה, במטרה להבטיח שמירה קפדנית על תיבות הקלפי בתום יום הבחירות. כמו כן, הוועדה דרשה מיקום בעל נגישות אסטרטגית ושטחי אחסון נוחים.

אייל גרין וזוהר צ'סקוב. קרדיט: יח"צ
אייל גרין, מנכ"ל פארק עתידים תל־אביב, מסר: "פארק עתידים תל אביב זוכה לביקוש גבוה לשטחי משרדים ושטחי מסחר. אנחנו מעניקים את היתרונות של פארק עסקי הממוקם בתל אביב במחירים מאד תחרותיים, שהם כמחצית ממחירי השוק במרכז העיר - 80 שקל למ"ר, לעומת ה-200 שקל למ"ר כמו כן הפארק מעניק גמישות ודינאמיות רבה שמתאימה למגוון רחב מאוד של עסקים. בנוסף יש אצלנו כ-4,000 מקומות חניה וכן אבטחה ושמירה מסביב לשעון. אני שמחים שוועדת הבחירות של עיריית תל אביב, בחרה להתמקם אצלנו בפארק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה