נדל"ן ותשתיות

ב-35 מיליון שקל: פרויקט הענק של משרד הספורט בהרצליה

משרד הספורט יעניק 35 מיליון שקל לעיריית הרצליה במטרה לבנות את הארנה החדשה בעיר, שתשמש בין היתר את קבוצת הכדורסל של בני הרצליה, ותכיל בין 4,000 ל-5,000 מקומות ישיבה
מערכת ice | 
עיריית הרצליה (צילום דוברות עיריית הרצליה)
בני הרצליה הפכה לקבוצה יותר מלגיטימית בליגת העל בכדורסל, אחרי שזכתה לפני כשנה וחצי בגביע המדינה. אבל הבעיה אולי הגדולה ביותר שמתמודדת איתה הקבוצה הוא האולם בו משחקת הקבוצה, אולם היובל בעיר שממוקם בבית הספר התיכון היובל, בו 1,500 מקומות ישיבה בלבד.
לפני כשבעה חודשים, זכתה הרצליה בקול קורא של משרד התרבות והספורט להקמת ארנה גדולה בעיר, שתשמש בין היתר את קבוצת הכדורסל, אך כמובן תשמש את העיר לאירועים שונים ביניהם גם הופעות, כנסים ותחרויות ספורט כאלה ואחרות.
בעירייה חשפו את האולם החדש ואת הסכומים שתקבל העירייה. מדובר למעשה במענק שתקבל עיריית הרצליה ממשרד התרבות והספורט על סך של 35 מיליון שקל. הארנה תיבנה לצדו של אצטדיון הכדורגל העירוני בהרצליה, ותכיל בין 4,000 ל-5,000 מקומות ישיבה. 
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "בתכנון הארנה החדשה לקחנו בחשבון את כל הפונקציות השימושיות עבור התושבים, הן למשחקי ספורט, הן למופעי תרבות ומוזיקה, והן לחוגים ופנאי. המבנה יהיה חדיש ומתקדם, יפה ומודרני, ברמה הגבוהה ביותר שיש. שוב הוכיחה העירייה מקצועיות ורצינות בתכניותיה לייצר שירותים חדשים ומגוונים לטובת התושבים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה