נדל"ן ותשתיות

תאריך פתיחת הרכבת הקלה נחשף: ההצהרה הדרמטית גורמת לסערה

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג הבטיח: "המטרה: תיאומים אחרונים לקראת הפעלה מלאה והעלאת נוסעים כבר בחודש הבא – יולי 2023", אלא שדבריו היו ללא תיאום עם משרד התחבורה והשרה מירי רגב
מערכת ice |  3
הרכבת הקלה בתל אביב (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בלגן גדול סביב ההכרזה של רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה, היום (חמישי) ברשתות החברתית. לדבריו, הרכבת הקלה תתחיל בהעלאת נוסעים כבר במהלך חודש יולי הקרוב ברחבי אם המושבות.
גרינברג כתב: ״הבוקר ישיבה עם מנכ״ל נת״ע ומנכ״ל תבל החברה שתפעיל בפועל את הרכבת הקלה. המטרה: תיאומים אחרונים לקראת הפעלה מלאה והעלאת נוסעים כבר בחודש הבא – יולי 2023״. אלא, שהסיפור המעניין מאחורי הקלעים, הוא שעל פי חדשות 12 בכלל, ההודעה לא תואמה עם לשכת שרת התחבורה מירי רגב, לכן ההבטחות שלו התקבלו שם בהפתעה.

על פי הדיווח, בלשכתה של השרה רגב, בכלל לא הזכירו עדיין כל תאריך פתיחה, ולמעשה ההצהרה של גרינברג היא הפעם הראשונה בה יש תאריך נקוב לתחילת ההפעלה של הרכבת שכבר ידעה לא מעט דחיות.
חברת נת״ע מסרה בתגובה: ״טרם נקבע תאריך פתיחה רשמי לקו האדום, וסוגיית אישור בטיחות ההפעלה עדיין נמצאת על הפרק. תאריך הפתיחה יקבע בתאום עם משרד התחבורה ולאחר קבלת כל האישורים הנדרשים. נת"ע עושה כל מאמץ אפשרי על מנת לזרז את הפתיחה״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רכבת
    שילה 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    7 0
    ראש עיריית פ'ת טעה הוא התכוון להגיד שהרכבת תתחיל לפעול ביולי 2032
    סגור
  • 2.
    משהו מרויח המון מהדחיות (ל"ת)
    י 06/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    רגב תפתח יום אחרי הבחירות לעיריות.לדפוק את חולדאי (ל"ת)
    תמיר 06/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור