נדל"ן ותשתיות

נלחמים בפשיעה הערבית: המשטרה הרסה מבנה לא חוקי בשייח דנון

למעלה מ-200 שוטרים ביניהם לוחמי יס"מ, פרשים וכוחות ייעודים סייעו הבוקר לרשות מקרקעי ישראל בהריסת מבנה לא חוקי שנבנה על קרקעות מדינה בכפר שייח דנון 
מערכת ice | 
פינוי בשיח דנון (צילום רשות מקרקעי ישראל)

כוחות משטרה המונים למעלה ממאתיים שוטרים סייעו הבוקר לרשות מקרקעי ישראל בהריסת מבנה לא חוקי שנבנה על קרקעות מדינה בכפר שייח דנון שבצפון, במסגרת הפעילות פונה מבנה גדול שנבנה באופן לא חוקי ותוך כדי פלישה לקרקעות מדינה בסוף השנה שעברה, מפקחי רשות מקרקעי ישראל איתרו את הבנייה עם תחילתה ואף הוציאו צו לפינוי, למרות זאת המשיכו הפולשים המשיכו לפעול במקום ובנו את המבנה הלא חוקי.

המגרש עליו הוצא הצו הוא קרקע מדינה ומיועד לבניית מבני מגורים, לפולש אין זכויות על המקרקעין. במהלך הריסת המבנים נעצרו חמישה תושבי המקום בחשד להפרות סדר. שירה תם מנהלת חטיבת השמירה על הקרקע: רשות מקרקעי ישראל תמשיך לשמור על מקרקעי המדינה ולמנוע פלישות והסגות גבול. 
 


עם ביצוע צו הפינוי מחזירה המדינה לציבור מגרש הניתן לשיווק לכלל תושבי הכפר ולא למי שתופס חזקה במקרקעין ללא כל זכות שבדין". תת ניצב שאול צמח מפקד מרחב אשר: כוחות משטרה המונים למעלה מ-200 שוטרים, סייעו הבוקר לרשות לאכיפת מקרקעין בביצוע צו ההריסה עקב עבירות על חוק התכנון והבניה והשתלטות על אדמות מדינה.


השתלטות על קרקעות מטבעם של דברים, מונעת מרמ"י לשווק את הקרקעות לציבור ובמקרה הנדון המגזר הערבי, שנתון במצוקת דיור ממילא. הריסת המבנה היום מצטרפת לשורה של הריסות ליישום צווים שיפוטיים, שתכליתן שמירה על הסדר הציבורי והאזרח שומר החוק במדינה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה