נדל"ן ותשתיות

לא עוצרת: העיר הטובה ביותר לשנת 2023 נחשפת

מחקר חדש, המדרג את ערי ארה"ב בכל שנה, מפרסם מיהי העיר הטובה ביותר באמריקה. ניו יורק נבחרה לעיר הטובה ביותר במדינה וזאת לאחר שהתאוששה מהקורונה - אלה הסיבות לזכייה
מערכת ice | 
ניו יורק (צילום freepik)
העיר הטובה ביותר בארה"ב נחשפת, ולאחר מספר שנים קשות במהלך מגפת הקורונה, דו"ח חדש מדרג את ניו יורק כעיר הטובה ביותר באמריקה לשנת 2023.
כשהמגפה השתלטה בשנת 2020, ניו יורק נפגעה קשה ורבים עזבו את התפוח הגדול שהחלה לרדת מגדולתה. אבל העיר שלא ישנה גם לא מוותרת. בשני תחומים, הנדל"ן והתיירות, ההתאוששות של העיר הייתה המהירה והעוצמתית ביותר.

יותר מ-61 מיליון תיירים צפויים לבקר בניו יורק ב-2023, ציינה Resonance Consultancy, קבוצת הייעוץ העולמית לנדל"ן ותיירות שמדרגת מרכזים עירוניים בארה"ב מדי שנה. מדובר בעלייה מ-33 מיליון תיירים ב-2021 ו-56 מיליון בשנת 2022. המספרים הצפויים השנה כבר מתקרבים לתקופה של לפני הקורונה – ב-2019 הגיעו מעל ל-70 מיליון תיירים.
התיירים שיגיעו יגלו כי נמלי התעופה JFK ולה גווארדיה וכן תחנת הרכבת פן עברו שיפוצים נרחבים וכן נוספו לעיר 10,000 חדרי בתי מלון חדשים בשנת 2022 לבדה, כך מוסיף המחקר.
גם הרכבת התחתית חוזרת לפעילות מלאה כאשר בחודש מאי הגיעו לראשונה, מאז מרץ 2020, לחמישה ימים שונים בהם נסעו מעל ל-4 מיליון נוסעים ברכבות השונות.
ומה עם שכר הדירה בעיר? שכר הדירה החציוני במנהטן הגיע בחודש מאי ל-4,395 דולר, סכום שיא זה החודש השלישי ברציפות. מדובר ב-10% יותר מחודש מאי 2019.
"אנשים מכריזים על העיר 'מתה' אחרי כל קטסטרופה, בין אם זה אסון התאומים, פשיטת הרגל של ליהמן ברדרס או הקורונה, אבל משקיעים נבונים יודעים להיכנס ולקנות לפני שכוחות הריפוי הקסומים של ניו יורק יגרמו למחירים להמריא בחזרה", ליסה צ'אג'ט, מתווכת שותפה עם קולדוול בנקר ורבורג. "יש סיבה שניו יורק חוזרת בכל פעם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה