נדל"ן ותשתיות

ישראל כ"ץ: "הפסקות החשמל הן אשמתה של הממשלה הקודמת"

גל החום בסוף השבוע האחרון הביאו שיא בצריכת החשמל, מה שהוביל להפסקות חשמל יזומות ברחבי הארץ, כאשר באזורים מסוימים אנשים היו בלי חשמל למשך שעות ארוכות
מערכת ice |  1
shutterstock ,pexels (צילום shutterstock)
גל החום בסוף השבוע האחרון הביאו שיא בצריכת החשמל, מה שהוביל להפסקות חשמל יזומות ברחבי הארץ, כאשר באזורים מסוימים אנשים היו בלי חשמל למשך שעות ארוכות.
כשנשאל היום (ראשון) בנושא, שר האנרגיה ישראל כ"ץ הזהיר כי אי טיפול בבעיה רק יגרום לו להחמיר והאשים את הממשלה הקודמת במצב. 

 "כשנכנסתי לתפקידי לפני מספר חודשים, גיליתי מערכת במצב קשה. בתוך מספר שנים, במידה ולא יתקבלו החלטות על הקמת תחנות כוח חדשות, הסבת תחנות לגז והקמת מערכת הולכה של חשמל, לא יהיה חשמל בגוש דן ובכל מדינת ישראל במידה הנדרשת", אמר כ"ץ למאקו. 
"גיליתי שהממשלה הקודמת נמנעה מקבלת החלטות ששוכבות כבר מספר שנים, בגלל אידיאולוגיה שגורסת שלא צריך להוציא את הגז מהמים. לא בגללה קרה מה שקרה עכשיו, אבל בגללה לא התקבלו החלטות שייאפשרו להיערך למה שעלול לקרות בעוד מספר שנים. היו שם שרים קיצוניים שכיביכול בשם הגנת הסביבה, התנגדו לשימוש בגז כאנרגיה במדינת ישראל, להוצאת הגז ולהקמת תחנות כוח. גורמים דומים ניסו למנוע ממני עכשיו לקבל את ההחלטה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מישוה בדק פעם את ה-IQ של האיש ההזוי הזה? (ל"ת)
    סמאלנית 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור