נדל"ן ותשתיות

דרמה בענף הנדל"ן: סכסוך עבודה חדש הוכרז

מההסתדרות הלאומית נמסר: "בימים האחרונים, במסגרת סכסוך העבודה נחשפנו לנתונים מטרידים מאוד לכאורה במדיניות העסקה, השכר והתגמול של החברה, בין היתר בפערי שכר מהותיים וגדולים בין הנהלת החברה לשאר העובדים אשר מהווים את ליבת החברה"
מערכת ice |  4
שביתה (צילום shutterstock)
לאור הסירוב של הנהלת "סיסטם מעבדות" לחתום על הסכם קיבוצי ולשפר את תנאי העובדים, הוכרז היום (ראשון) סכסוך עבודה, אשר במסגרתו יפעילו העובדים בגיבוי ההסתדרות הלאומית עיצומים עד כדי השבתת פעילות החברה באופן מוחלט.
מההסתדרות הלאומית נמסר: "בימים האחרונים, במסגרת סכסוך העבודה נחשפנו לנתונים מטרידים מאוד לכאורה במדיניות העסקה, השכר והתגמול של החברה, בין היתר בפערי שכר מהותיים וגדולים בין הנהלת החברה לשאר העובדים אשר מהווים את ליבת החברה. בתחום השכר - בזמן שהנהלת החברה מסרבת למתן תוספות שכר לעובדים, ההנהלה שדרגה את שכר המנהלים הבכירים ועד התפקידים הבכירים ביותר בסיסטם. בתחום התגמולים - מטרידה מאוד התחושה כי בשנה בה סיסטם הרוויחה לא מעט, בדיוק בשנה זו מסרבים לתגמל את העובדים בגין הרווחים הללו".
סיסטם היא בבעלות יאן יעקב גיטרץ, אוליגרך רוסי ישראלי הפועל על קו מוסקבה־תל אביב, החזיק עפ"י פרסומים במהלך השנים, בשרשור בקבוצת משביר באמצעות החברה הפרטית ניו־בולד הרשומה באיי הבתולה. גיטרץ מחזיק באמצעות החברה וחברות נוספות נדל"ן במוסקבה, הכולל שני קניונים מצליחים בשווי כולל של 120 מיליון דולר, את סיסטם מעבדות מתקדמות שמעניקה שירותי בקרת איכות ומעסיקה כ-450 עובדים, מגזין אדריכלות ועיצוב (בעריכת רעייתו), בלעדיות על יבוא מוצרי אופנה וקוסמטיקה לרוסיה (בין היתר, של מוצרי ד"ר פישר ואהבה) ועסקי סיטונות נוספים לכאורה ועפ״י הפרסומים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מזל שלקחו מאיזוטופ את גילה הנחש
    איזוטופ 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ממש נפלא לראות את גילה קורסת ואיזוטופ רק עולה מעלה מעלה...
    סגור
  • 2.
    מעבדה מעולה
    דן 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המעבדה מספר 1 במדינת ישראל
    סגור
  • 1.
    חבל שגילה הורסת אימפריה
    גילה מגעילה 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מצער מאוד מה שקורה שם. מזה תקופה שהכל השתנה וממש קטסטרופה. החברה הולכת למקום נוראי. מקווה שמישהו שם יתעורר לפני שיהיה מאוחר!
    סגור
  • סיסטם מעבדה מובילה בענף הבניה
    אביתר 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סיסטם בהנהלת המנכלית גילה אלקובי משגשגת.המעבדה המובילה בענף הבניה והתשתיות.
    סגור