נדל"ן ותשתיות

בשת"פ עם משרד הכלכלה: המועצה שתרחיב את אזורי התעשייה

מועצת נאות חובב ומשרד הכלכלה ממשיכים לחזק את הקשר ומקדמים יחד תוכניות אסטרטגיות להבטחת עתידה של התעשייה הכימית והכלכלה בישראל
מערכת ice | 
הפגישה בנאות חובב (צילום מועצה אזורית נאות חובב)
מועצת נאות חובב ממשיכה בחיזוק הקשר עם משרדי הממשלה וקיימה בשבוע שעבר (רביעי) פגישה בין נציגות משרד הכלכלה, נורית צור רבינו, מנהלת מנהל אזורי תעשייה ורימה אבו אל חסאן, מנהלת תחום קידום אזורי תעשייה, לבין ראש מועצת נאות חובב ארז בדש, ומנהלי האגפים במועצה.
בפגישה הוצגו תוכניות הפיתוח העתידיות של המועצה הבאות לידי ביטוי בשטח. וכבר בשנה הקרובה צפויים לקום תשעה מיזמים ומפעלים חדשים ועוד עשרות שנמצאים בתהליך מתקדם במשרד הכלכלה ובוועדות התכנון השונות.
 
נציגות משרד הכלכלה הביעו רצון להמשיך ולחזק את ממשקי העבודה בין משרד הכלכלה למועצה, כדי לייעל את התהליכים הבירוקרטיים עבור היזמים ובכך להבטיח חיזוק משמעותי לחוסן הכלכלי של האזור ומתן הזדמנויות תעסוקה איכותיות לתושבי הנגב. בפני נציגות משרד הכלכלה גם הועלתה החשיבות שבתכנון תוכנית אסטרטגית ארוכת טווח למדינה בנושא התעשייה הכימית, הפוטנציאל שנאות חובב תהווה מודל לאומי לתוכנית שכזו הוא חשוב והכרחי למען עתיד הכלכלה והתעשייה הכימית בישראל.
ראש המועצה ארז בדש: "בשנה האחרונה זוכה המועצה לביקושים משמעותיים בקרב יזמים ומשקיעים. אין ספק שהמומחיות שלנו בתחום בשילוב תשתיות העבודה שיצרנו עם משרדי הממשלה השונים ומשרד הכלכלה בפרט, באים לידי ביטוי בשטח. אנחנו מדברים כאן על תהליכים מחוללי שינוי כלכלי וחברתי לנגב ולמדינה עם מאות משרות חדשות ותוספת משמעותית לתוצר הגולמי המקומי. אני מברך על שיתוף הפעולה וההירתמות של כל הגורמים למען המשך פיתוח הנגב".
מנהל אגף ההנדסה במועצה יוגב אזולאי: "פיתוח התעשייה בנאות חובב היא משימה מאתגרת. אנחנו מתמקדים בבניית תשתיות מודרניות ומתקדמות שיתמכו בצמיחה ובפיתוח התעשייה באזור. בשיתוף פעולה עם משרד הכלכלה צוות ההנדסה של המועצה מבצע פרויקטים שישפרו את התשתיות הקיימות ויאפשרו ליזמים להתפתח באופן מוצלח. אנחנו גאים בשיתוף הפעולה עם משרדי הממשלה בהם משרד הכלכלה ומצפים להמשך פעילות משותפת פורה ומוצלחת למען התעשייה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה