נדל"ן ותשתיות

גולדקנופף אופטימי: "אנחנו בתקופת פריחה חסרת תקדים"

התאחדות הקבלנים בוני הארץ והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה אירחו ביקב ברקן כנס מקצועי וטקס הרמת כוסית, במסגרתן נאם שר השיכון, יצחק גולדקנופף. השר שידר אופטימיות: "נביא 30,000 דירות יותר ממה שנבנה כיום"
מערכת ice | 
יצחק גולדקנופף (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לרגל חג הפסח נערך ביקב ברקן כנס מקצועי וטקס הרמת כוסית לחג של התאחדות הקבלנים בוני הארץ והקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה. בכנס דנו המשתתפים בצורך החשוב והדחוף בתיקון השבר בציבור הישראלי שמשפיע עמוקות של החברה, הכלכלה ועל ענף הבנייה והתשתיות בישראל. 
שר השיכון, יצחק גולדקנופף, נכח בכנס ואמר: "נשלחתי למשרד השיכון כדי להביא דיור בר השגה לכל זוג בארץ ישראל, ואם הממשלה הזו תחזיק מעמד, נביא 30,000 דירות יותר ממה שנבנה כיום ותוספת שנתית של 600 מיליון שקל לשיפוץ דירות דיור ציבורית". 

עוד הוסיף השר ש"אם נתכנן תוספת בנייה ולא יהיה קבלן שיבנה לא נצליח. חשוב שהדעה שלכם תשמע בצמתים החשובים. אנחנו בתקופה מאתגרת בפן החברתי, וצריך לשים את האמוציות בצד. אנחנו בתקופת פריחה חסרת תקדים. אני מסייר בארץ ורואה בנייה והתפתחות שאי אפשר להתעלם מכך". 
נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ, ראול סרוגו, אמר: "כרגע, הפעילות של בנק ישראל למניעת אינפלציה לא מצליחה, היא מושפעת מהעולם ומאירועי קיצון של השנים האחרונות. התקופה הזו תסתיים ובינתיים ההשפעה על ענף הבנייה והתשתיות כאן בישראל היא השפעה קשה שאת מלואה נבין רק לאחר עצירת האינפלציה בעולם. לישראל יש מאפיין שונה של מחסור בדירות. אומרים שהכלכלה שלנו חזקה ותתמודד מול הריבית המזנקת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה