נדל"ן ותשתיות

אקרו נדל"ן זינקה ברווח הנקי פי 5: זה הדיבידנד שתחלק

ההכנסות בשנת 2022 גדלו בכ-74% ביחס לאשתקד והסתכמו לכ-1.218 מיליארד שקל, כאשר הרווח הנקי המיוחס לבעלים הסתכם בכ-263 מיליון שקל, גידול של כמעט פי 5 ביחס לאשתקד. 52 מיליון שקל יחולקו לבעלי המניות
מערכת ice | 
זיו יעקובי מנכ"ל ודירקטור קבוצת אקרו (צילום אלכס פרגמנט)
קבוצת אקרו מפרסמת הבוקר (שלישי) את תוצאותיה לרבעון הרביעי ולשנת 2022. סך כל ההכנסות בשנת 2022 גדלו בכ-74% ביחס לאשתקד והסתכמו לכ-1.218 מיליארד שקל, כאשר הרווח הנקי המיוחס לבעלים הסתכם בכ-263 מיליון שקל, גידול של כמעט פי 5 ביחס לאשתקד.
סה"כ ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-431 מיליון שקל והרווח הנקי המיוחס לבעלים הסתכם לכ-151 מיליון שקל, החברה מכרה ברבעון 44 יח"ד בהיקף כספי של כ-262 מיליון ש"ח (כולל מע"מ). המחיר הממוצע לדירה עלה לכ-6 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-4.8 מיליון שקל ברבעון המקביל (כולל מע"מ), בעיקר בשל שינוי בתמהיל הפרויקטים

הרווח הגולמי שטרם הוכר בגין הפרויקטים בשלבי ביצוע, תכנון ואחרים מסתכם לכ-3.8 מיליארד שקל, בנוסף החברה מדווחת על חלוקת דיבידנד בהיקף של כ-52 מיליון שקל לבעלי המניות.
זיו יעקובי, מנכ"ל החברה, מסר: "אנו מסכמים שנה של המשך התקדמות וצמיחה בפעילות הקבוצה. במהלך השנה היקף המכירות חצה את רף המיליארד ש"ח תוך שמירה על רווחיות גבוהה. בפרויקטים בביצוע מכרנו כ-90% מיחידות הדיור בהיקף של כ-2.6 מיליארד ש"ח ואנו נכיר בהכנסותיהם על פני 3 השנים הבאות. בשנת 2024 צפויים להיכנס לשיווק מספר פרויקטים גדולים והודות לאיתנות הפיננסית הגבוהה של החברה אנו נהנים מגמישות מרבית בקצב הוצאתם לשיווק. במקביל, אנו ממשיכים לחזק את הזרוע המניבה של הקבוצה ובחודשים האחרונים ביצענו שתי עסקאות משמעותיות והזדמנותיות בתחום הנדל"ן המניב למגורים. נמשיך לפעול באופן מושכל לקידום התוכנית האסטרטגית באחראיות מרבית תוך ניצול הזדמנויות בשוק ככל שיהיו להמשך צמיחה עתידית."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה