נדל"ן ותשתיות

קומה אחת ב-31.4 מיליון שקל: מישורים סוגרת עסקת ענק

מישורים מוכרת קומה של כ-3000 מ"ר במגדל ויטה בבני ברק תמורת כ-31.4 מיליון שקל:
פי 1.5 ממחיר הרכישה לפני 7 חודשים, הקומה נמכרה לקבוצת משקיעים אמריקאית, קומה נוספת בבניין הושכרה לאחרונה למכללה טכנולוגית למגזר החרדי
מערכת ice | 
אמיר תמרי ואלון וקסמן (צילום ליאת פדרמן)
מישורים השקעות נדל"ן, הנסחרת בבורסה לני"ע בתל אביב ועוסקת בהשקעות נדל"ן מניב בישראל ובארה"ב, הודיעה היום כי תמכור קומה שלמה במגדל ויטה בבני ברק לקבוצת משקיעים אמריקאית תמורת כ-31.4 מיליון שקל, פי 1.5 ממחיר הרכישה לפני כשבעה חודשים. קומה נוספת בבניין הושכרה לאחרונה למכללה חרדית טכנולוגית.
הקומה שנמכרת היא הקומה הראשונה מעל קומת המסחר במגדל ושטחה הינו כ-3,000 מ"ר. מחיר הקניה היה כ-7.5 אלף שקלים למ"ר וכעת, כשבעה חודשים לאחר הקניה הקומה נמכרת בכ-11 אלף שקל למ"ר. במסגרת ההסכם יפקיד הרוכש 20% (כ-6.2 מיליון שקל) במועד החתימה וישלם את יתרת הסכום (80%) בתוך 90 ימים ממועד חתימת ההסכם. השלמת העסקה צפויה להתרחש במהלך הרבעון השני לשנת 2023. התזרים החופשי הצפוי לחברה לאחר פירעון חלקי של הלוואת המוכר ובניכוי הוצאות עסקה ומסים ככל שיהיו צפוי להסתכם בכ- 25 מיליון שקל.

80% ממגדל ויטה נקנה על ידי חברת מישורים ביולי האחרון תמורת כ-104 מיליון שקל. מגדל ויטה הוא מבנה משרדים בגובה חמש קומות שנבנה ב-1997, שוכן בבני ברק ומכיל גם קומת מסחר קרקעית וחניון המוכר כחניון "בית ויטה". החברה נמצאת בעיצומו של שדרוג הבניין והמתחם המסחרי שבו: יפתח בית קפה בקומת המסחר והשדרה שבינו לבין מגדל קונקורד הסמוך צפויה לעבור שיפוץ שיכלול הצללה, פינות ישיבה וצמחיה, לובי הבניין עבר שיפוץ מאסיבי ונרכשו פינות ישיבה לשימוש הדיירים וכמו כן גם גג הבניין ישופץ ויושק Rooftop בשטח של 400 מ"ר לרווחת דיירי הבניין.
אמיר תמרי (עו"ד) יו"ר הדירקטוריון מסר: "מישורים בזכות ההנהלה שלה יודעת לקנות ולמכור גם בתקופות מאתגרות .בארץ ובשווקים בחו"ל  בהם החברה  פועלת.   בפרק זמן קצר של  כחצי שנה לדעת לממש חלק מהנכס ברווח משמעותי בתקופה מאתגרת זהו הישג  של הנהלת החברה והדירקטוריון מברך על כך".
אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים, מסר: "אנו רואים את התפתחות האזור של מגדל ויטה בבני ברק והעסקה שביצענו מראה על האטרקטיביות והביקוש הגבוה של שוכרים ושל רוכשים. האזור הכלכלי המתפתח של בני ברק שכולל אוכלוסייה שמשתלבת בשוק העבודה וצרכיה העולים, יחד עם המיקום המצוין של בני ברק בקרבת אוכלוסייה זו ובמעגל עוטף לתל אביב, מהווים גורם לפריחת האזור כולו. אנו רואים בעסקה זו עדות מוחשית נוספת לפוטנציאל הטמון בהשבחת תיק הנכסים שלנו וליכולת שלנו לבצע עסקאות מכירה, גם בעת הזו, במחירים גבוהים משמעותית מעלותם של הנכסים בספרים."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה