נדל"ן ותשתיות

הפארסה של רמ"י: ביטלה עסקת ענק וכעת לא מצליחה למצוא קונה

הרשות ביטלה את את עסקת בניית את הקניון בבית שמש, אחרי שחברת מגדלי נעימי, שזכתה במרכז, התעכבה בהעברת הערבות וכעת המחיר זינק ואין ביקוש
מערכת ice | 
יעקב קוינט (צילום מתוך אתר gov)
רמ"י שוברת את הראש בימים אלו. מדובר בעסקת הקניון בבית שמש. הסיפור הוא כזה: לפני כשנה וחצי, "מגדי נעימי", בבעלותו של מיקי נעימי, זכתה במכרז בגודל 145 מיליון שקלים לבניית קניון ומשרדים. לאחר מכן, כאשר נעימי לא עמדו בדד ליין של שמונה ימים להעביר ערבות של 7 מיליון שקלים, רמ"י ביטלה את העסקה.
מגדלי נעימי ניסו לעתור, רמ"י סירבה וכעת שני הצדדים בתסבוכת: מצד אחד: מגדלי נעימי, שכ-150 מיליון שקלים שלהם מופקדים אצל רמ"י והם מנהלים תהליכים משפטיים לחלץ אותם ומצד שני רמ"י, שלא מצליחה כבר חמש פעמים לשווק את המכרז מחדש, אחרי שהמחיר בזמן הזה זינק ל-207 מיליון שקלים, כמו שפורסם בדה מארקר. 
מגדלי נעימי מסרו: "רמ"י טעתה בהחלטתה על כל המשמעויות הנובעות מכך. הליכים בעניין זה מתנהלים בבית המשפט. רק בימים האחרונים לאחר דחיות חוזרות ונשנות ביקשה רמ"י דחייה נוספת להגשת עמדתה". רמ"י מצידה מסרו: "מדובר במכרז שבו זכה נעימי ולא עמד במועד להפקדת ערבות ביצוע, ועל כן בוטלה זכייתו וערבותו חולטה. ועדת המכרזים החליטה על חילוט חלקי של הערבות ומתנהלים הליכים משפטיים בעניין. הרשות בוחנת את המתכונת שבו ישווק המכרז בשנית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה