נדל"ן ותשתיות

מיינדפייס הישראלית פותחת סניף שביעי בברלין

חברת חללי העבדוה מיינדפייס פותחת את הסניף השביעי שלה בברלין והרביעי שהוכרז רק השנה 
מערכת ice | 
מיינדספייס (צילום מיינדספייס)
חברת חללי העבודה הישראלית מיינדספייס מודיעה הבוקר (רביעי) על פתיחת סניף שביעי בברלין, בירת גרמניה, ו-13 במדינה. הסניף בן 5 הקומות יכלול למעלה מ-600 עמדות עבודה, על שטח של 4,359 מ"ר.
על פי הודעת החברה, מיינדספייס היא חברת חללי העבודה הגמישים הצומחת ביותר בגרמניה מאז הקורונה. כמו כן המיקום החדש, Mindspace Hausvogteiplatz, כולל 4,359 מ"ר וחמש קומות של חללי עבודה, במיקום מרכזי. הבניין מציע חללי פנים, חדרי ישיבות ואזורי טרקלין וחללי מטבח. הסניף החדש שיכלול למעלה מ-600 עמדות עבודה צפוי להיפתח ברבעון הרביעי של 2023.
"אנחנו נרגשים מאוד לקראת פתיחת הלוקיישן ה-13 שלנו בגרמניה, שיהיה הרביעי שיוכרז בברלין השנה. על פי חברת ייעוץ הנדל"ן קוליירס, זה הופך אותנו לחברת חללי העבודה הגמישים הצומחת ביותר בבירת גרמניה מאז פרוץ מגפת הקורונה",  אמר אוליבר ליהמן, מנכ"ל מיינדספייס גרמניה. "יש ביקוש פנומנלי לחללים גמישים ואנחנו אסירי תודה על היכולת לצמוח עם בסיס הלקוחות האיכותי שלנו ולשרת אותו. הצמיחה שלנו היא עדות למודעות הגדולה יותר שיש לחברות לחשיבות של מקום עבודה אטרקטיבי ונוח לעובדים, ולהצעת הערך הייחודית שלנו של עיצוב יוקרתי מעורר השראה, גמישות ושירות לקוחות מהשורה הראשונה", הוסיף ליהמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה