נדל"ן ותשתיות

500 יחידות דיור אושרו לבנייה בירושלים

הוועדה המחוזית ירושלים אישרה את תכנית הבנייה אותה הגיעה חברת ICR. על פי התוכנית, היא צפויה להקים שלושה מגדלים עם כ-500 דירות וכן 5000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה
מערכת ice | 
הגבעה הצרפתית (צילום סטודיו 84)
שכונת הגבעה הצרפתית מתרחבת, כך אישרה הוועדה המחוזית ירושלים. על פי התוכנית אותה הגישה חברת ICR היא מתכוונת להקים שלושה מגדלים בני 22-26 קומות וסה"כ כ-500 דירות וכן 5000 מ"ר שטחי תעסוקה ומסחר, מבני ציבור דוגמת אולם ספורט, גני ילדים ובתי כנסת, על ראש הגבעה בצפון העיר ירושלים.
"חברת ICR מאמינה מאוד בפיתוח פרויקטים בבירת ישראל ותמשיך בתנופת ייזום פרויקטים בעיר", כך מסר מנכ"ל החברה, מורדי שבת. "הפרויקט בגבעה הצרפתית הינו פרויקט יזמי של החברה, במיקום אסטרטגי שנהנה מביקושים חזקים".

הוועדה המחוזית הסבירו את החלטתם מדוע אישרו את התוכנית: "לאחר בחינת מסמכי התכנית, ושמיעת נציגי מגישי התכנית והמלצת הוועדה המקומית, הוועדה השתכנעה כי מדובר בתכנית חשובה, התואמת את עקרונות התכנון של הוועדה, המעודדים ניצול אינטנסיבי של משאב הקרקע העירונית, תוך הבטחת עירוב שימושים, שיפור משמעותי של המרחב הציבורי, תוספת יחידות דיור וייעול והגדלה משמעותיים של השטחים הציבוריים בתחומה".
חברת ICR בניהולו של המנכ"ל מורדי שבת ובבעלות משותפת של ישראל קנדה וראם מגורים. החברה מתרכזת בתחום ייזום הבנייה למגורים ברחבי הארץ ומתמחה ביזמות ובשיווק פרויקטי מגורים בהיקפים גדולים לכלל הקהלים, לצד פרויקטי יוקרה ובוטיק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה