נדל"ן ותשתיות

אלן דג'נרס רוכשת בית במחיר שובר שיאים של 70 מיליון דולר

המנחה לשעבר, אלן דג'נרס, רכשה על פי הדיווחים אחוזת יוקרה במחיר של 70 מיליון דולר, אשר כוללת בית עצום וגן עם נחל. כך נראה הבית המטורף עם ההיסטוריה היקרה ביותר באזור
מערכת ice | 
אלן דגרנס (צילום צילום מסך מתוך יוטיוב)
על אף שאלן דג'נרס עזבה במידה רבה את עין הציבור לאחר פרישתה מהתכנית הפופולרית שלה, היא התחזקה למדיי דווקא בתחום הנדל"ן ובדומה לסלבס אחרים ורבים. על פי דיווחים חדשים המנחה לשעבר וזוגתה פורשיה דה רוסי רכשו לאחרונה אחוזת יוקרה בקליפורניה בסכום מטורף של 70 מיליון דולר.
האחוזה, שיושבת על צוק מבודד בחוף המדינה, היא בעלת היסטוריה רחבה. היא נרכשה בשנת 2007 על ידי מיליארדר בשם ברוס קובנר ואשתו והיקפה עמד על כמעט 90 דונם. מאותה עת הם השקיעו בקרקעות הנרחבות קרוב ל-100 מיליון דולר ואף רכשו דונמים נוספים בסביבה. כך הם הפכו את כלל האזור למתחם בשם " מקלט לון פוינט". 
לאחר מכן הזוג השקיע 50 מיליון דולר נוספים על מנת לשדרג את הקרקעות וכך הם יצרו שתי אחוזות שונות במתחם, כל אחת בעלת כ-9 אלף מטרים רבועים. כאשר הנכס הענק עלה לשוק המחיר המבוקש עבור עמד על 160 מיליון דולר והוא כמובן כלל את שתי האחוזות וכלל המתחם הענק.
אבל, אלן ופורשיה רכשו לאחרונה רק את אחת מהאחוזות הללו ואת הגן הענק הצמוד אליה במחיר של 70 מיליון דולר ומדובר במחיר שיא עבור נכסים באזור סנטה ברברה. לאחוזה יש חמישה חדרי שינה ו-8 חדרי שירותים. הגן הענק כולל גם נחל קטן. 
כאמור דג'נרס אינה חדשה לעולם הנדל"ן ובעבר גם היא עסקה ברכישת נדל"ן על מנת לשדרג אותו למכור במחיר רווח. בפברואר האחרון הזוג רכש בית במונטסיטו במחרי של 21 מיליון דולר והבית נמכר רק כשמונה חודשים לאחר מכן בסכום שיא של 36 מיליון דולר. בעת זו לא ברור האם הרכישה החדשה הזו היא למטרת מגורים או השקעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה