נדל"ן ותשתיות

זו העיר בה יוקם מרכז מסחרי חדש עם הכנסות בסך 225 מיליון שקל

חברת הבת של לסיכו, פולדמיר, תקים מרכז מסחרי חדש בעיר שוהם ותהיה הקבלנית הראשית בפרויקט אשר יכניס לה 225 מיליון שקל
מערכת ice |  1
שוהם (צילום ויקיפדיה)
חברת לסיכו מודיעה היום (חמישי) שחברת הבת "פולדמיר" התקשרה בהסכם להקמת מרכז מסחרי גדול בשוהם, שסכום הכנסותיו צפוי להיות כ-225 מיליון שקל. החברה, אשר פועלת בהקמה ואחזקה של פרויקטים בתחום התשתיות, אנרגיה, צנרת, הנדסה אזרחית ואיכות הסביבה, תקים את המרכז בעיר שוהם תשמש כקבלנית הראשית בפרויקט.
ההתקשרות עם חברת פולדמיר מבוססת על ומתומחרת על בסיס פאושלי ומשך ביצוע הפרויקט יעמוד על כשנתיים וחצי מיום תחילת העבודות. הביצוע מותנה בקבלת היתרי בנייה ובליווי בנקאי. בהתאם לכך העבודות על המרכז, שיכלול קומות מסחר, משרדים ומרתפי חניה יחלו ברבעון הראשון של 2023.
בחודש שעבר החברה פרסמה את דוחותיה לרבעון השלישי של השנה ולתשעת החודשים עד ספטמבר, במסגרתם הכנסות החברה עד חודש זה עלו ב-22.7% ל-610.8 מיליון שקל. הכנסות החברה ברבעון השלישי עלו ב-33% ל-203.3 מיליון שקל. הרווח הנקי של החברה עומד על 10.1 מיליון שקל ו-4.3 מיליון שקל לרבעון השלישי.
אייל לשמן, מנכ"ל לסיכו מסר: "אנו נמצאים עם הפנים קדימה וממשיכים בפיתוח יכולות החברה והרחבת מעגל הלקוחות שלה. הזכייה בפרויקט חשוב זה מממשת את הפוטנציאל של חברת פולדמיר להקמה של מבני ציבור גדולים ואנחנו בטוחים שהניסיון העשיר שאנחנו מביאים מבניית מבנים מורכבים ללקוחות ממשלתיים תסייע לנו רבות בהתפתחות גם במגזר הפרטי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלוף
    אנונימי 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם כותבים 225 אבל במציאות אין להם שקל רק רקדו וקישקשו והטמפרטורה הלילה שתיים עשרה מעלות נדבר בינואר
    סגור