נדל"ן ותשתיות

הטירה של ג'ו קוקר נמכרת תמורת הסכום הזה

אחוזתו היוקרתית של הזמר המנוח ג'ו קוקר נמכרת החל מאתמול ב-18 מיליון דולר ותזכה את הרוכש המאושר בבית יוקרתי, עם נוף מטורף, הנחות על חשבון המים ובעיקר פריטים יקרי ערך של קוקר
מערכת ice | 
הבית של גו קוקר (צילום יוטיוב)
הזמר הגדי ג'ו קוקר הלך לעולמו בשנת 2014 בגיל 70 אך אחוזתו היוקרתית בהרי קולורדו משמרת עד יום זה את זכרונו. שלוש שנים לאחר מותו מקורב למשפחתו רכש את הנכס הענק בסום המתקרב ל-4 מיליון דולר וכעת לאחר השקעה כלכלית רבה של 9 מיליון דולר בנכס, הוא מוכר אותו בלא פחות מ-8 מיליון דולר.

האחוזה הענקית משתרעת על פני 16 אלף מטרים רבועים ונמצאת בקרבה לעיירה בת 400 אנשים בלבד בקולורדו. הבית נבנה בקרבה לאתר סקי פופולרי ובסגנון אנגלי כפרי. האחוזה נבנתה במיוחד בשביל הזמר בשנת 1994 ומה שבאמת מיוחד בה, לפי סוכן הנדל"ן, הן הקרקעות מסביב לאחוזה הענקית שמזכירה טירה. בקרבת הבית ישנו נחל, אדם, יער וכמובן נוף מטורף של הרים - כאילו נלקחו מסרט.
האחוזה תימכר כשהיא מרוהטת לגמרי והדבר כולל גם את הפסנתר המקורי של הזמר, אלבומי הזהב שלו, אך הקולקציה המיוחדת של אנדי וורהול לא תהיה חלק מהעסקה. יתרון מהותי הוא דווקא אחד מאד מפתיע; הבעלים הנוכחי קנה את חברת המים הנוכחית ולרכוש הנכס יהיו הנחות משמעותיות והטבות בנושא.
לצד המזכרות המקוריות של קוקר, הרוכש יוכל ליהנות משבעה חדרי שינה, ספריה מעוצבת מעץ, שלוש אמבטיות, אגם הכולל שתי מגלשות בסגנון פארק מים, ארווה לסוסים, בית נפרד לאירוח, חדר משחקים והרשימה עוד ארוכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה