נדל"ן ותשתיות

קרן אבריטראז' ואליו הפכה לבעלת עניין באב-גד אחזקות

מיכאל (מיכי) רצון, יו"ר ומייסד חברת אב-גד: "אנו שמחים על הבעת האמון מצד קרן ארביטראז' ואליו, על הגדלת חשיפתה למניות החברה לאורך התקופה האחרונה"
מערכת ice | 
הסכם חתום (צילום unsplash)
אב-גד החזקות, העוסקת בייזום ובניה למגורים וביצוע בשוק ההתחדשות העירונית, מעדכנת כי קרן ארביטראז' ואליו, בבעלות אילן רוזנברג ושלומי ארדן, הפכו לבעלי עניין בחברה, עם אחזקה של מעל לכ- 5% מהון מניות החברה. את הרכישות ביצעה הקרן לאורך החודשים האחרונים אשר התאפיינו בסנטימנט שלילי לחברות הנדל"ן בבורסה.
מיכאל (מיכי) רצון, יו"ר ומייסד חברת אב-גד: "אנו שמחים על הבעת האמון מצד קרן ארביטראז' ואליו, על הגדלת חשיפתה למניות החברה לאורך התקופה האחרונה. תחום ההתחדשות העירונית ממשיך לקבל רוח גבית הן מהרשויות והן מהשוק - גם בסביבת השוק הנוכחית. החברה ממשיכה במימוש הצבר הגדול הקיים ברשותה ולמימוש התחזיות שלה, ופועלת להרחבת פעילותה ולאיתור קרקעות פוטנציאליות לייזום ובנייה של פרויקטים מסוג התחדשות עירונית ופרויקטים יזמיים".
 
שלומי ארדן ואילן רוזנברג שותפים מנהלים בקרן מסרו: "אנו מאמינים מאוד בתחום ההתחדשות העירונית ומשוכנעים כי חברת אב-גד תהפוך לאחת מהחברות המובילות בתחום. בחודשים האחרונים ביקרנו באתרי הבניה של החברה ואף נפגשנו מספר פעמים עם הנהלת החברה שהותירה עלינו רושם חיובי ביותר. התרשמנו כי לחברה שדרה ניהולית חזקה ומגובשת שיכולה להמשיך ולהוביל אותה בהצלחה בתכנון ובבנייה של אלפי יחידות דיור אותן היא מקדמת".
"הקרן מסרה כי היא ערה לחשש בקרב המשקיעים כי יתכן וחלק מחברות הנדל"ן יפגעו כתוצאה מעליית הריבית במשק, אך ציינה כי בניגוד לחברות נדל”ן יזמיות אשר נאלצות לשאת בהוצאות מימון גבוהות בגין רכיב הקרקע בפרויקט, חברות התחדשות עירונית אינן נדרשות לכך משום שמדובר לרוב בעסקת קומבינציה. חברת התחדשות עירונית כדוגמת אב-גד, יכולה למעשה, להגיע לשלב ההיתר בעלות של כמה מאות אלפי שקלים בלבד, ומיד עם קבלת ההיתר להתחיל במכירה מוקדמת של הדירות ובכך לממן חלק ניכר מהעלויות, זאת ללא צורך בתשלומי קרן וריבית לגופים המממנים", הוסיפו ארדן ורוזנברג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה