נדל"ן ותשתיות

השפעות משבר הדיור: שיפץ אמבולנס ועבר לגור בו

אליהו יאנג, בחור צעיר מניו יורק, החליט לרכוש אמבולנס שיצא משימוש במכירה פומבית ממשלתית, החליט לשפץ אותו ולהפוך אותו לדירה החדשה שלו
מערכת ice | 
אמבולנס מגורים (צילום Courtesy of Elijah Young)
בחור צעיר מניו יורק, מצא דרך מקורית לחיות ללא שכר דירה. "הרגע קיבלתי את זה באתר מכירות פומביות ממשלתיות", הסביר אליהו יאנג, בן 25, במהלך סיור וידאו באמבולנס שהוא גר בו. כן, אמבולנס. השחקן, מעצב הקול והצלם שילם רק 5,000 דולר עבור בית המענה החירום הנייד שלו. לאחר שרכש אותו, הוא ניקה אותו ביסודיות והשקיע 15,000 דולר בשיפוץ ידני שערך כשישה חודשים.
הוא חי בתוצר הסופי כבר כארבעה חודשים ובקרונית הפרמדיק הקטנה יש את כל מה שהוא צריך. ההשראה לחיות כך הגיעה במהלך השנה האחרונה של אליהו בקולג', כשעבר לדירת סטודיו, רק בשביל לגלות עובש שחור, ללא מיזוג אוויר או מים חמים ומקרר שבור. התחושה ש"אני זורק 1,000 דולר לחודש על זה וזה נורא" חיזקה את הרצון שלו להשקיע באופציה ניידת. בתחילה הוא בדק מספר טנדרים, אך גילה שהם מחוץ לטווח המחירים שלו. ואז הוא ראה "סרטון יוטיוב של מישהו שהרכיב אמבולנס בדיעבד" והתרשם מהאחסון של הכלי רכב.
בפנים, ספה צרה וארוכה לאורך צד אחד של האמבולנס מסתירה מיטה מותאמת אישית. האסלה הניתנת להסרה ממוקמת במקלחת המכוסה במים חמים - "מצב אמבטיה רטוב", כפי שתיאר זאת יאנג. האחסון הפנימי שופע באופן מפתיע, הודות לשפע של דרכים עוקפות חכמות וגודל האמבולנס, שהוא רחב משמעותית מהטנדר הממוצע, כמו גם האחסון החיצוני המובנה שלו "כך שלא תצטרך להחזיק את כל החפצים שלך בפנים או לבנות מתלה גדול או משהו כזה", אמר יאנג.
מתחת לכיור, הרחק מהאסלה באזור הראשי, יש מגירות עבור מוצרי טואלטיקה. בתא הראשי יש גם שני מושבים מובנים, האחד בין הכיור למטבחון, והשני הוא כיסא הנהג. אחד מהארונות החיצוניים מכיל מיכל מים מתוקים בנפח 45 ליטר. יש מקרר קטן, מזווה מעוצב בקפידה עם מדפי תבלינים ואלכוהול, פלוס אחסון לכלי הבישול. תדלוק האמבולנס, שצורך סולר, הוא הוצאה לא קטנה, אבל "זה מסתדר, כי אין שכר דירה" אמר יאנג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה