נדל"ן ותשתיות

חברת Resonai השלימה הרחבה לסבב A בסך 20 מיליון דולר

את ההרחבה הובילה מיטב דש, ובהשתתפות רבוע כחול נדל"ן ואירני ונצ'רס, קרן ההשקעות של קבוצת אירני שבבעלותה פקטורי 54
מערכת ice | 
אמיל אלון (צילום Resonai)
חברת Resonai, מודיעה היום (25 באוקטובר 2022) כי השלימה הרחבה לסבב גיוס A בסך 20 מיליון דולר. את ההרחבה הובילה מיטב דש, ובהשתתפות רבוע כחול נדל"ן ואירני ונצ'רס, קרן ההשקעות של קבוצת אירני שבבעלותה פקטורי 54. הסכום הכולל של הגיוס בסבב A הנו 36 מיליון דולר, ובו השתתפו משקיעים נוספים ובהם SBI, Vive Nevo, Redds Capital ואחרים. כולל סבב זה, גייסה החברה סכום של 43 מיליון דולר. סבב הגיוס ישמש למימון המשך פיתוחה והרחבתה של פלטפורמת הליבה של החברה Vera, אותה פתחה החברה, וכן להרחבת הפעילות העסקית, מהלכי שיווק ומכירה, המשך ההתרחבות הגלובאלית ותמיכה בלקוחות ברחבי העולם.
מייסד ומנכ"ל Resonai, אמיל אלון: "בכל העולם, בעלי ומפעילי נדל"ן מסחרי ניצבים בפני מציאות שבה מגוון הנכסים והמודלים העסקיים המסורתיים שלהם נמצאים תחת לחץ. תמורות רוחביות בחברה ובתרבות הצרכנית אל עבר צורות חיים ועבודה יותר מודרניות, היברידיות ודיגיטליות מאיימות על עצם קיומם".
"ב- Resonai, המשימה שלנו היא לטפח סביבה בנויה מסוג חדש, כזו שיכולה לשגשג בעולמנו המשתנה במהירות. אנו עושים זאת על ידי העצמה של בעלי ומפעילי נדל"ן מסחרי עם הכלים לשדרג את הנדל"ן הפיזי לנכסים דיגיטליים, אינטליגנטיים ויעילים תפעולית, שמאפשרים חוויות חדשניות ומייצרים מודלים חדשים של הכנסה אשר מבוססים על דאטה", הוסיף אלון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה