נדל"ן ותשתיות

הזמרת שר מתפוצצת: תגרוף רווח עצום ממכירת הנכס

שטח עזוב במאליבו לא היה יותר מדי יקר מתי ששר רכשה אותו. לאחר מאבק משפטי ארוך שנים והפיכת האזור למכרה נדל"ן, הזמרת מוכרת את הנכס 
מערכת ice | 
הזמרת שר (צילום מתוך האינסטגרם)
אם יכולתם להחזיר את הזמן לאחור, הייתם בוודאי טסים לקנות קרקע באזור תל אביב, אך יכולתם גם לרכוש את הקרקע מתחת לאחוזת מליבו, לוס אנג'לס, כיום ביתה של הזמרת שר, תמורת 3 מיליון דולר בלבד.
זה למעשה בדיוק מה שעשתה הזמרת, שרכשה את השטח בשנת 1989. הסכום בהתאמה שווה כיום כ-7.2 מיליון, אבל מחיר הקרקע קפץ בצורה הזויה, עד שהזמרת הוותיקה מרשה לעצמה למכור את הבית ב-85 מיליון דולר.
שר קנתה את המזבלה שעליה שוכנת כעת האחוזה שלה לפני 33 שנים. היא קיוותה לבנות אחוזה מפוארת בהשראת וילה איטלקית עם מגרש טניס וקירות גבוהים מאוד על הנכס. "לא כל כך מהר," אמרה ועדת התכנון הידועה לשמצה של מליבו.
שלל המכשולים שהטילה ועדת התכנון של מליבו גרמו לשר לחכות חמש שנים לפני שהיא הצליחה לפרוץ דרך. לאחר מכן היא הקדישה עוד חמש שנים לבניית מה שהפך בסופו של דבר לאחוזה בשטח של כמעט 4,000 מטר מרובע, עם בריכה מדהימה לחלוטין על ראש הצוק המשקיפה על האוקיינוס.
לפני שאישרה את תכניותיה, דבר אחד שהוועדה דחתה לחלוטין היה הקיר בגובה 10 מטר ששר תכננה להציב סביב הנכס. הם התעקשו שהחומות יהיו גבוהות בלא סנטימטר אחד מהגובה המרבי של שבעה מטרים של העיר.
שר השלימה את הבנייה של הווילה המפוארת שלה בשנת 1999. זמן קצר לאחר השלמתה, נציב תכנון במאליבו עבר על פניה וזיהה כי הקירות גבוהים יותר משבעה מטר.
מפקח נשלח מייד עם סרט מדידה. אין ספק, שר התעלמה מהוראות הוועדה ובנתה חומות בגובה 10 מטר.
בעקבות זאת התפתח מאבק משפטי. בהתחלה שר טענה שהיא צריכה את הקירות כדי להרחיק סטוקרים ופפראצי. לאחר מכן, היא נקטה בעמדה שהקירות למעשה עושים חסד עם מליבו בכך שהם שומרים על הנהגים מפני כדורי טניס תועים שעפים אל הכביש הסואן.
על המאבק המשפטי הוגש ערעור וערעור עד שלבסוף, באוגוסט 2003, הגיעו שר ועיריית מליבו לפשרה. בתמורה לתרומה של 125,000 דולר לבתי הספר הציבוריים בקליפורניה, הורשתה שר לשמור על חומותיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה