נדל"ן ותשתיות

מוגזם? זה המחיר של הבית הכי יקר בלונדון

חמש שנים אחרי שנרכש בסכום דמיוני: הבית היקר ביותר בלונדון חוזר לשוק, וזה המחיר שיידרש כדי להשיג את הבעלות עליו
מערכת ice |  1
בית ויקטוריה בלונדון (צילום State ERiken)
הבית היקר ביותר שנמכר אי פעם בלונדון יכול כעת להיות שלך - כמובן בתנאי שיש לך מספיק הון כדי להרשות זאת לעצמך. הנכס נרשם מחדש בסכום עתק של 227 מיליון דולר לאחר שהשווי הנקי של הבעלים הנוכחי צלל.
מדובר באחוזת הייד פארק המשקיפה על 2-8 Rutland Gate משתרעת על פני 45 חדרים מפוארים וחמש קומות בשטח של יותר מ-62,000 רגל רבוע. בשנת 2020, האחוזה של בעליה לשעבר, יורש העצר הסעודי סולטן בן עבדולעזיז, מכר את הנכס הזה תמורת שיא של 232 מיליון דולר בעסקה חשאית.
כעת, רק שנתיים לאחר מכן, הבית המשפחתי חוזר לשוק תמורת כ-5 מיליון דולר פחות, והבעלים הנוכחי שלו - שנחשב בעבר המיליארדר הסיני צ'ונג צ'ונג-קיו - נחשף כמייסד וכיו"ר הטרוריסטים קבוצת הנכסים הסינית Evergrande, Hui Ka Yan, כך דיווח הפייננשל טיימס. לפי מספר גורמים פנימיים, צ'ונג לקח על עצמו את הפנים הציבוריות של הרכישה, אבל באמת היה זה עמיתו הטייקון ושותפו העסקי, הואי, שעמד מאחורי העסקה.
הואי מחזיר כעת את המשכן הענף לשוק לאחר שראה את הונו האישי צונח עצום, השווי הנקי שלו הצטמק ב-83% מאז יולי 2020, כך דיווח אינסיידר בהתבסס על מדד המיליארדרים של בלומברג. הנפילה מהחסד הפיננסי באה בעקבות איברגרנדה שפירסם חוב של 300 מיליארד דולר.
הואי שווה 6 מיליארד דולר ועל פי הדיווחים נאלץ למכור מניות בחברה וכמה מרכושו האחר - כמו אמנות - כדי לשלם את החוב כאשר ממשלת סין סירבה לחלץ את החברה. בשנת 2020, שוויו של Hui דווח על 31 מיליארד דולר.
  כדי למצוא בעלים חדש בנקודת המחיר הנוכחית, Hui יצטרך לפנות בהצלחה לשוק קטן של העשירים העצומים. בנוסף, מפריע לו העובדה שהבית נמצא כעת בעיצומו של שיפוץ, עם אישור תכנון לעבודות פנים וחוץ שלו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי כתב את הכתבה הזו? Google Translate? (ל"ת)
    bOrderline 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור