נדל"ן ותשתיות

צעד נואש אחרון? הבנק הזה מוכר את המלון היוקרתי שבבעלותו

קרדיט סוויס, הבנק שחווה כנראה את התקופה הכי גרועה שרק ניתן לתאר במסגרת מוסד כלכלי, מנסה להעמיד למכירה נכס יוקרתי אחרון שנשאר בידיו והוא מלון יוקרתי והיסטורי בלב ציריך, בתקווה שזה יעזור לו להתאושש
מערכת ice | 
מלון סאבוי ציריך (צילום ויקיפדיה)
אין ספק שזוהי כנראה התקופה הכי קשה שראה בנק ההשקעות, סוויס קרדיט, היות ובחודשים האחרונים היה מעורב בפרשת שחיתות וכעת המנייה שלו צונחת בקצב כה מהיר שיש האומרים כי ניתן לקנות כוס קפה במחיר גבוה יותר ממה שהיא שווה.
בהתאם לתמונה העגומה הזו, מסתמן כי בצעד נואש ואולי אפילו אחרון, קרדיט סוויס מעמידים למכירה את הנכס האיכותי היחיד שנשאר בידם והוא מלון היסטורי ויוקרתי בלב העיר ציריך - מלון סאבוי (Savoy Hotel) וזאת במחיר של כ-361 מיליון פאונד. 
כאמור, בחצי שנה האחרונה הבנק חווה מפלה קשה ביותר במחיר המניה שלו, או אם להיות יותר מדויקים - המנייה נפלה ב-40% תוך שישה חודשים בלבד. הניסיון למכור את המלון, שפועל כבר כ-184 שנים, הוא לדעת רבים זעקה עצומה לעזרה מצד הבנק וכי זה מציג עד כמה באמת גרוע עבורם המצב. 
למרות זאת, לפני ימים ספורים בלבד הבנק דווקא הוציא לעובדיו הודעת "הרגעה" וטען בה כי יש להפריד בין המחיר למניה שנמצא בשפל כרגע, לעומת נכסי החברה בפועל. ההודעה כמובן ממש לא הרגיעה אף עובד, במיוחד כאשר דווח לאחרונה כי הבנק עומד לפטר אלפי עובדים בעקבות ההתרסקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה