נדל"ן ותשתיות

תוכניות ל-4,500 דירות במגזר הערבי אושרו

הוועדה המחוזית חיפה אישרה תוכנית של החברה הממשלתית דירה להשכיר, שבמסגרתה יוקמו כ-1250 יחידות דיור בשכונת ג'סר א-זרקא, וכ-3240 דירות בשכונת דלית אל כרמל

מערכת ice | 
אתר בניה (צילום shutterstock)
הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה בחיפה אישרה שתי תוכניות להקמת 2500 יחידות דיור חדשות ביישובים דלית אל כרמל וג'סר א-זרקא. אחת התוכניות תאפשר בניית דירות במתכונת שכירות ארוכת טווח של כ-10 שנים, כך על פי אתר Ynet.
בתוכנית הוחלט על הקמת שכונת מגורים חדשה בשכונת ג'סר א-זרקא, שהוחלטה על ידי הוועדה המחוזית, תשלב לראשונה ביישוב דיור להשכרה לטווח ארוך, והיא תשתרע על פני שטח של כ-330 דונם וממוקמת על שטח שירוצף לתחום הישוב, התוכנית מציעה הקמת שכונת מגורים חדשה של מבני מגורים בני 5-9 קומות שבהם יהיו 1250 יחידות דיור, ומתוכם, כ-240 דירות יוקצו לטובת השכרה לתקופה ארוכה של 10 שנים או יותר.
לדברי מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד, "מדובר בתוכנית פורצת דרך, שעתידה לקדם פיתוח כלכלי וחברתי של היישוב, תוך שימת דגש על צרכיו וצרכי תושביו. מיקומה האסטרטגי של ג'סר בין חיפה לתל אביב, יחד עם מימוש התוכנית הכוללת מתחם תעסוקה ומסחר משמעותי, יביאו בשורה של ממש לתושבי ג'סר א-זרקא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה