נדל"ן ותשתיות

הבית של הכוכבות בלב הוליווד במחיר הזדמנות חד-פעמי

פנינת אדריכלות ישנה בהוליווד הילס בלוס אנג'לס, בית שאכלס בעבר את הכוכבות ליזה מינלי וכריסטינה אגילרה, חוזר לשוק והפעם הוא מוצע בסכום שנמוך ביותר ממיליון דולר מההצעה הקודמת עליו. תוכלו לרכוש אותו תמורת 8.6 מיליון דולר בלבד
מערכת ice | 
הבית של הכוכבות ליזה מינלי וכריסטינה אגילרה (צילום מסך secondshelters)
בית גדל מידות ויפהפה מאמצע המאה הקודמת, הממוקם בשכונת הוליווד הילס של לוס אנג'לס, נמצא שוב בשוק מכירות הנדל"ן והפעם מוצע תמורת 8.645 מיליון דולר - הנחה של יותר ממיליון דולר לעומת סכום של 10 מיליון דולר שביקשו עליו כשהגיע לשוק לראשונה בשנה שעברה.
הרוכש העתידי של הבית יצטרף למועדון אקסקלוסיבי מאוד של בעלים קודמים, שהחברים בו הם כוכבים רציניים בהוליווד - ליזה מינלי, כריסטינה אגילרה והבמאי ג'ק היילי ג'וניור.
הבית בן ארבעת חדרי השינה תוכנן על ידי האדריכל המודרניסט הקליפורני המנוח הארי ג'סנר ונבנה עבור במאי הטלוויזיה והקולנוע עטור פרס האמי, ג'ק היילי ג'וניור, שהקרדיטים הקולנועיים שלו כוללים את "That's Entertainment!" (1974) ו"הקוסם המופלא מארץ עוץ: 50 שנות קסם" (1990). על פי המידע על הבית באתר המכירות, הדלת הזוויתית של הבית אפילו מתהדרת בידית דלת עם ראשי התיבות של הבמאי.
מר היילי היה בנו של השחקן ג'ק היילי, שגילם את איש הפח בקלאסיקה ההוליוודית הנזכרת לעיל, ובשנות ה-70 היה נשוי לזמן קצר לגב' מינלי, שאמה, ג'ודי גרלנד, גילמה את דורותי. בני הזוג התגוררו יחד בבית, אך התגרשו בשנת 1979. מר היילי המשיך לגור שם עד מותו בשנת 2001 בגיל 67. זמן קצר לאחר מכן, גב' אגילרה עברה לגור ונשארה שם עד 2011, דיווחה Mansion Global כאשר הבית עלה לראשונה ב- השוק בשנה שעברה.
על פני 6,500 רגל מרובע שלו, הבית משתמש במגוון של גימורים, חומרים וטקסטורות. אזור המגורים הראשי כולל פריסה פתוחה עם רצפות אבן חלקות, תקרות עץ וטרקלין משושה שקוע עם אח מצופה פלדה המשתרע עד התקרה. מטבח האוכל העכשווי כולל חלונות מהרצפה עד התקרה והוא מצויד בעצים חמים המנוגדים למשטחי המתכת התעשייתיים שלו, על פי הרישום.
יש גם חדר הקרנה בקומה נמוכה יותר - ששימש בעבר כאולפן ההקלטות של גב' אגילרה, כתבה Mansion Global ב-2021 - כמו גם בר מטבח, חדר יין עם בקרת טמפרטורה ופינת טעימות. מאפיינים נוספים כוללים בריכה, חדר יוגה/חדר כושר, פטיו עוטף, נוף פנורמי מרהיב וסוויטת חדר שינה ראשונית עם קמינים, חדר ארונות גדול וחדר רחצה משיש עם אמבט טבילה ואקווריום, נכתב ברשימה.
הבעלים הנוכחי, שלא ניתן היה להשיגו לתגובתו, שילם 4.65 מיליון דולר עבור הבית בשנת 2011, על פי רישומים עם PropertyShark.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה