נדל"ן ותשתיות

מדוע חברי האופוזיציה טרפדו הקמת מתקני ספורט חדשים בעיר?

מאז הקמת האצטדיון העירוני לויטה לפני 40 שנה, לא הוקם מגרש עירוני למען הספורטאים הצעירים בכפר סבא. אגודת מכבי כפ"ס ציפתה אתמול לאישור החלטת המועצה לתחילת העבודות להקמת מגרש אימונים חדש לילדים המתאמנים בצפיפות נוראית, אך חברי האופוזיציה הפילו את ההחלטה
מערכת ice |  1
מגרש גולבול כפר סבא
על רקע התפתחותה והתרחבותה של העיר כפר סבא, והעליה המבורכת במספר הילדים המשתתפים במגוון חוגי ספורט, ראש העיר רפי סער העלה לסדר היום את נושא קידום התכנון של מתקני ספורט נוספים בעיר, על מנת לתת מענה מיטבי לילדי וילדות העיר. עקב הסוגיה הדחופה, ביקש ראש העיר בישיבת המועצה אתמול (ד') להעביר החלטה שתאפשר את התחלת העבודות להקמת מגרשי ספורט חדשים לאגודות הספורט בעיר.
העירייה כבר הציגה מיקום ייעודי להקמתו של המגרש והפרוגרמה התכנונית שלו נמצאת בתכנון מהנדסת העיר. הנושא הובא לדיון והצבעה במועצת העיר. חברי האופוזיציה בחרו לטרפד את הצעת רה"ע ומנעו ברגע האחרון את הפתרון שהיה מספק תוך זמן קצר יחסית, מתקן ספורט חדיש ומרווח לרווחת הספורטאים הצעירים.
לאחר התייעצות עם מנכ"ל העירייה, גזבר העירייה והיועמ"ש, הציע ראש העיר סער להלוות סכום בסך של 10 מיליון ₪, סכום שיוחזר עם כניסתם של כספי השבחה לקופת העירייה ב- 2023. את ההצעה העלה ראש העיר כהצעת נגד להצעת האופוזיציה בדבר הקמת ועדה נוספת בתחום הקצאות תבחיני הספורט, הצעה שלא היה מסייעת כלל לפתרון מצוקת מתקני הספורט. לאחר שהציע ראש העיר הצעה פרקטית, משכו חברי האופוזיציה את הצעתם המקורית וחיבלו בניסיון של מועצת העיר לסייע לילדים.
מסיעתו של ראש העיר סער, 'דרך חדשה' נמסר: "האופוזיציה מתנגדת באופן גורף לכל קידום של תוכניות פיתוח בעיר, מתוך אינטרסים פוליטיים צרים. רה"ע נחוש לקדם את התוכניות הללו שלא סובלות דיחוי, חרף התנגדות האופוזיציה".
סגן ראש עיריית כפר סבא, אורן כהן: "אצטדיון הכדורגל לויטה הוא המגרש האחרון שנבנה בעיר וזה קרה לפני קרוב לארבעים שנים. זה לא מתקבל על הדעת. מכבי כפר סבא זכאית למגרש מתקדם והילדים ראויים לכך יותר מכל . התנגדות האופוזיציה בשל שיקולים צרים מקוממת. אחד בפה ואחד בלב. אנו נחושים לבנות עוד מגרשים ומתקני ספורט שכן יש להם ביקוש רב. כפר סבא היא עיר של ספורט וברוח זו נפתח אותה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסום מטעה של עיריית כפר סבא ולא בפעם הראשונה
    יוסי סדבון 09/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האופוזיציה אינה מתנגדת לבניית מתקני ספורט , האופוזיציה תומכת בהגדלת התמיכה בספורט , הקמת מתקני ספורט וחלוקה שוויונית של המתקנים הספורט, את הנושא העלו באופוזיציה. הקמת מגרש ספורט ותקציב של 10 מיליון ש"ח לא היה על סדר היום לא נידון בוועדת כספים ולא נכנס לתקציב השנתי שאמור להתקבל בתוך 2 חודשים. זה מה שהציעה האופוזיציה . להציג את עמדת האופוזיציה כהתנגדות להקמת המגרש אינה נכונה ומבישה.
    סגור