נדל"ן ותשתיות

פרויקט מגורים למען הצעירים יוצא לדרך: פרטי המכרז מתפרסמים

ימים ספורים לאחר האישור לקבלת היתרי בנייה מהמשרד להגנת הסביבה, מפורסם המכרז לבניית יחידות דיור ברובע הצעירים החדש שמתוכנן בעיר אשדוד, אך בהיקף נמוך משמעותית ממה שתוכנן
מערכת ice | 
פרויקט בנייה במרכז הארץ (צילום ליטל גואלמן)
לפני ימים ספורים פורסם כי המשרד להגנת הסביבה אישר את קבלת היתרי הבנייה עבור פרויקט בנייה ברובע לכיש באשדוד וכיום משרד הבינוי והשיכון, בשיתוף רשות מקרקעי ישראל, מעדכנים כי פורסם המכרז להקמת "בית בלב הרובע" - פרויקט מגורים ברובע ט"ו באשדוד. 
פרויקט הבנייה הוא חלק מהסכם הגג שנחתם בעיריית אשדוד, אך במסגרתו היו צריכות להיבנות כ-750 יחידות דיור וכעת ייבנו רק 250 יחידות. הסיבה להורדה בכמות היחידות הגיעה מתוך הצורך להפוך את רובע ט"ו בעיר למתחם צעירים שיכלול שטחי מסחר, מוסדות ציבור, פארקים וכמובן מגורים.
במסגרת המכרז צוין כי לצד תשלום הסכום שיוצע עבור הקרקע, יהיה על הזוכה במכרז לשלם גם עבור הוצאות פיתוח למשרד הבינוי והשיכון, כמו גם אגרות והיטלים לרשות המקומית. בימים הקרובים יהיה ניתן לצפות בכל פרטי המכרז באתר האינטרנט של רמ"י (רשות מקרקעי ישראל). 
כאמור פתיחת המכרז מגיעה ימים ספורים לאחר שהמשרד להגנת הסביבה הודיע כי אין מניעה לקבלת היתרי בנייה להקמת פרויקטים במסגרת הסכם הגג. הצורך באישור מהמשרד להגנת הסביבה הגיע בהתאם לעובדה שהבנייה תתקיים בקרבה לנחל לכיש בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה