נדל"ן ותשתיות

פרויקט הענק יוצא לדרך: איפה יוקם אצטדיון כדורגל חדש?

בהתאם לדרישה המשרד להגנת הסביבה אישר לעיריית אשדוד לקבל היתרי בנייה עבור פרויקט הענק שמתוכנן ברובע לכיש - אלו הם הפרטים
מערכת ice |  1
אתר בנייה (צילום עיריית אשדוד)
ביולי האחרון דיווחנו על כך שעיריית אשדוד אישרה פרויקט יוצא דופן וראשון מסוגו בעיר וכיום מדווח כי בהתאם לדרישות המשרד להגנת הסביבה אישר את הוצאת היתרי הבנייה לפרויקט בשם 'הסכם הגג'.
מדובר בפרויקט שיוקם ברובע הקרוי פארק לכיש ויקיף כ-617 דונם לאורך נחל לכיש, כשהבנייה תיארך כשנתיים בעלות של כ-45 מיליון שקלים. במסגרת הפרויקט נבנות בעת זו 2700 יחידות דיור, קריית ספורט מודרנית עם אצטדיון כדורגל (בעל 20 אלף מקומות ישיבה), היכל כדורסל ובריכת שחייה אולימפית.
מנהלת מחוז דרום במשרד להגנת הסביבה מסרה: "אין מניעה בהיבט סיכונים משינוע ואחסון חומרים מסוכנים, לקידום היתרי הבנייה לכלל המגרשים בשטח תכנית פארק לכיש".
 
בעת שהחלה הקמת הרובע נקבע כי ישנה חובת בדיקה וקבלת אישור מהמשרד להגנת הסביבה, בעיקר בתחום שימוש בחומרים מסוכנים וזאת עקב הקרבה לנחל ולנמל אשדוד. למרות שהמשרד להגנת לסביבה נתן את אישורו לקבלת היתרי הבנייה, אין זה אומר שההיתרים ניתנים אוטומטית. הבקשות להיתרים הוגשו וכעת ימתינו לקבלתם על ידי הרשות הממשלתית הרלוונטית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אצטדיון
    אורי 09/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי צריך עוד מתקן כדורגל מה שצריך לבנות בתי סוהר חדשים בגלל מצוקת מקום עשרות אסירים מסוכנים חוזרים לרחוב אז מה יותר חשוב אצטדיון מיותר או לכלוא את החיות שמסתובבות חופשי בישראל
    סגור