נדל"ן ותשתיות

שואפים גבוה: אושרה בניית המגדל הגבוה בפתח תקווה

מגדל בגובה של 40 קומות עתיד להיבנות בפתח תקווה ויהפוך להיות הבניין הגבוה ביותר בכל רחבי העיר. מדובר בחלק מחזונו של רמי גרינברג, ראש עיריית פ"ת 
מערכת ice | 
אימבר טאוור - מבטים הדמיות
הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז מרכז אישרה לקבוצת הרציג נדל"ן לבנות את המגדל הגבוה ביותר בפתח תקווה. המגדל יהיה בגובה של 40 קומות ויהיו בו 40,000 מ"ר לצורכי מסחר ותעסוקה והבנייה תהיה בעלות מוערכת של 250 מיליון שקלים. המגדל יבנה במתחם פארקטק אשר בקרית אריה וישתרע על שטח 5.2 דונם ויתנשא לגובה של 171 מטרים.
המגדל כאמור יוקם בקרית אריה הנמצאת במערב העיר ובצמוד לו תבניה העירייה פארק ירוק. המגדל תוכנן ועוצב באופן חדשני על ידי בלנדר אדריכלות ובינוי ערים, והוא מיועד לשכירות ארוכת טווח למגוון סוגים של חברות. המגדל ממוקם בסמיכות לתחנת הרכבת ולמטרו העתיד להיבנות ויכלול 3 קומות של תעסוקה ומסחר ו-37 קומות נוספות של משרדים במגוון גדלים.
חיים אביטן, יו"ר קבוצת הרציג נדל"ן: "המגדל עתיד להיות בולט וחדשני בנוף העירוני, ויחזיק במפרט עשיר. המגדל עתיד להיבנות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולהחזיק במערכות מתקדמות וחדשניות שיוכלו לספק מענה מיטבי למגוון העסקים שישכרו משרדים במקום. קבוצת הרציג נדל"ן שמחה לקחת חלק בהתפתחות הפארקטק בפתח תקווה, ובטוחה כי המגדל המרשים ייהנה מביקוש אדיר".
 
רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה: "פתח תקווה עוברת מהפכה בכל תחום ובפרט בתחום התחבורה. התב"עות החדשות שאנחנו מקדמים לאזורי התעסוקה והעסקים – בהם פארקטק, סגולה ורמת סיב, שקד תשתיות התחבורה, לרבות תחילת הפעילות של הקו האדום של הרכבת הקלה ושני קווי המטרו שנראים באופק – כל אלה יקפיצו את העיר שלנו קדימה. אני מברך את קבוצת הרציג נדל"ן, אשר זיהתה את הפוטנציאל בפארקטק ומרחיבה את פעילותה בעיר."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה