נדל"ן ותשתיות

קבוצת עמרם אברהם מסכמת רבעון מוצלח: הרווח שילש את עצמו

קבוצת עמרם אברהם מסכמת חצי ראשון מאוד מוצלח של השנה. הקבוצה שבבעלות אלון ויורם עמרם עוסקת בתחום הנדל"ן היזמי למגורים בישראל ובנדל"ן מניב בישראל
מערכת ice | 
נועם גרייף (צילום ימית הרוניאן)
חברת עמרם אברהם מסכמת את המחצית הראשונה והרבעון השני של שנת 2022 עם עלייה חדה בהכנסות וברווח הנקי. ההכנסות במחצית הראשונה של 2022 לעומת תקופה מקבילה אשתקד זינקו בכ-276% לכ-628.3 מיליון שקל. הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה עלה במחצית בכ-205% לכ-192 מיליון שקל לעומת כ-63 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
במהלך המחצית הראשונה של 2022 מכרה החברה 120 יחידות דיור בהיקף כספי של כ-225 מיליון שקל. נכון לסוף יוני 2022, לקבוצה פרויקטים בישראל בביצוע, תכנון, עתודות קרקע והתחדשות עירונית בהיקף של 9300 יחידות דיור. החברה צופה כי בשנה הקרובה יוצאו היתרי בניה לפרויקטים בהיקף של 3156 יחידות דיור.
נועם גרייף, מנכ"ל עמרם אברהם: "אנחנו מסמכים את המחצית הראשונה של 2022 עם שיפור חד בכל הפרמטרים, ובראשם עלייה חדה בהכנסות וברווח הנקי. התוצאות החזקות במחצית משקפות הן יכולתה של החבר לאתר הזדמנויות עסקיות שאנו יודעים להשביחן באופן ניכר תוך זמן קצר יחסית, והן את התקדמות החברה בפרויקטי המגורים המשמעותיים אותם היא מבצעת כיום... החברה פועלת ליצירת מנועי צמיחה נוספת התואמים את פרופיל הפעילות, ובהקשר זה כניסה לתחום חוות השרתים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה