נדל"ן ותשתיות

שוק הנדל"ן רותח: חוף פרטי בחדרה מוערך במאות מיליונים

קבוצת אסיה חדרה מציעה למכירה שטח בגודל של כ-18.5 דונם הממוקם בחוף הים בגבעת אולגה שבחדרה. עשרות פניות כבר התקבלו מחברות מובילות, ובאקלים הנדל"ני של היום, ההערכות הן כי מכירת המגרש תחצה את רף 300 מיליון השקלים
מערכת ice | 
המגרש בחוף אולגה (צילום אסיה חדרה)
קבוצת אסיה חדרה ישראל פרסמה הצעה לרכישת זכויות במגרש בגודל של כ- 18.5 דונם, השוכן על קו המים בחופה של שכונת גבעת אולגה בחדרה. המגרש ממוקם בסמיכות לחוף הרחצה, למרכז הספורט העירוני ולקריית הנופש של הועד למען החייל. על-פי התב"ע, אושרו למגרש שימושים מגוונים, כדוגמת: אולמות לאירועים ולשמחות, מסחר באופי האזור, בתי קולנוע, מועדון ספורט או בריאות, אולמות משחקים, מועדונים חברתיים, חדרי חוגים ואף מועדוני לילה.
בעקבות תהליך שהחלה החברה מול הועדה המחוזית בחיפה, שווי הקרקע עוד עשוי לעלות, שכן הוצע שהקבוצה תשיב לציבור נתח מחלקו המערבי של המגרש, המהווה את חוף הרחצה, ובתמורה יותרו במגרש שימושים של מגורים ומלונאות. שינוי הייעוד כשלעצמו, עתיד להקפיץ את ערך הקרקע אף יותר.
לפני מספר שבועות פרסם עבור החברה משרד עורכי הדין, אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות' המלווה את התהליך, הזמנה לקבלת הצעות עבור רכישת הזכויות במגרש. עד כה התקבלו למעלה מ- 30 פניות מחברות מובילות בענף הנדל"ן, ועד תום מועד הגשת ההצעות, בסוף אוגוסט, מספר המציעים עתיד לגדול.
לדברי אבי קורש, בעלי משרד התיווך רימקס חדרה, מחיר מ"ר בנוי במרכז העיר עומד על 20-25 אלף ₪, ובקרבת הים על 35 אלף ₪. "בהתחשב בהזדמנות יוצאת הדופן לבנות ממש על קו המים, סיכוי רב שהמגרש ימכר בעלות של 18 אלף ₪ למ"ר, כלומר המכירה תחצה את קו 300 מיליון השקלים".
בהינתן המצב הקיים, בו עתודות הקרקע הממוקמות על רצועות החוף בישראל הולכות ואוזלות, מדובר באחד המגרשים האטרקטיביים ביותר המוצעים למכירה כיום במדינה. מימוש ייעוד הקרקע במקום בו קיים חוסר ממשי במקומות בילוי ופנאי, עתיד להפוך את רצועת החוף לאחד האזורים המבוקשים והיוקרתיים ביותר בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה