נדל"ן ותשתיות

הדירה היקרה בניו יורק עומדת למכירה, זה המחיר שלה

הפנטהאוז, שמתפרש על פני קומה מלאה, הוצע לאחרונה למכירה במחיר אסטרונומי של לא פחות מ-169 מיליון דולר. הוא נמצא בקומה ה-96 גורד השחקים עם שישה חדרי שינה ושבעה חדרי רחצה בתוך שטח מרווח של 8,255 רגל מרובע
מערכת ice | 
ניו יורק (צילום pexels, freepik)
ניו יורק נחשבת מאז ומתמיד לאחת הערים הנחשקות בעולם, וכאחת כזאת, היא טומנת בחובה לא מעט גורדי שחקים עם דירות שיכולות להגיע למחירים של עשרות מיליוני דולרים. כעת, בניו יורק פוסט מפרסמים מה הוא הבניין היקר ביותר בעיר. 
הפנטהאוז, שמתפרש על פני קומה מלאה, הוצע לאחרונה למכירה במחיר אסטרונומי של לא פחות מ-169 מיליון דולר. הוא נמצא בקומה ה-96 גורד השחקים עם שישה חדרי שינה ושבעה חדרי רחצה בתוך שטח מרווח של 8,255 רגל מרובע.
המוכר הוא פאוואז אלקוהיר, איל קמעונאות ונדל"ן סעודי, שרכש ב-87.7 מיליון דולר את הנכס ב-2015. בית המגורים המפואר מגיע עם בר ארוחת בוקר המשקיף על סנטרל פארק, סלון ענק, ספרייה, אח, רצפות עץ אלון, דלפקי שיש, פסנתר כנף - ונופים שלעולם אינם מזדקנים.
"המחיר יהיה על פי בקשה", אומר המתווך טל אלכסנדר לגימי, שעזב את דאגלס אלימן כדי להשיק את Official, תיווך מורשה, עם אחיו אורן. "אנו משווקים אותו כמחיר לפי בקשה שכן הנכס הזה מיועד לאספן אמיתי", הוסיף אלכסנדר.  הם כוללים טרקלין, מסעדה פרטית, מרפסת חיצונית לסעודה ואירועים, בריכה מקורה באורך 75 מטר, חדר כושר עם ספא, ספרייה, חדר הקרנה/מקום הופעות וסטודיו ליוגה. יש גם שירות חדרים וקונסיירז'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה