נדל"ן ותשתיות

בשורה למשקיעי הנדל"ן: זה הצעד הבא של בר מור

הפלטפורמה של מור תאפשר למשקיעים של מיאמי תל-אביב, קרן השקעות המתמחה באיתור, ייזום וליווי עסקאות נדל"ן בארה"ב, לקבל בלחיצת כפתור את כל המידע הפיננסי הרלוונטי להשקעתם
מערכת ice | 
נדל"ן (צילום vecteezy, פלאש 90)
חברת השקעות הנדל"ן מיאמי תל-אביב, מודיעה היום על שבחרה בטכנולוגיה של חברת Agora, שפיתחה פלטפורמת SAAS לניהול השקעות נדל"ן, עבור ניהול המידע הפיננסי ולהגברת השקיפות מול משקיעיה.
הפלטפורמה תאפשר למשקיעים של מיאמי תל-אביב, קרן השקעות המתמחה באיתור, ייזום וליווי עסקאות נדל"ן בארה"ב, לקבל בלחיצת כפתור את כל המידע הפיננסי הרלוונטי להשקעתם, החל מחישובי עלויות, תשואה, מיסוי, דו"חות ושאר המסמכים הרלוונטים להשקעה. חברת ההשקעות תוכל מצידה לנהל את קשרי הלקוחות באופן יעיל הרבה יותר ולתקשר עמם ישירות באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת.
במקביל, מנהלי ההשקעות של מיאמי תל-אביב יוכלו להשתמש במערכת ה-CRM, אשר כלולה בפלטפורמה, לניהול וניתוח נתונים הנוגעים להשקעות ולחלוקת כספי המשקיעים ולהכניס אוטומציה לכל תהליכי ההשקעה, באופן שיאפשר לה לתת שירות יעיל, מאובטח ושקוף יותר. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת לבצע העברות כספים באופן דיגיטלי, בניגוד להעברות בנקאיות שנעשו עד כה באופן ידני לכל אחד מהמשקיעים בנפרד.
המיזם המשותף מגיע על רקע הפריחה יוצאת הדופן שחווה שוק השקעות הנדל"ן בארה"ב בשנים האחרונות. ע"פ Zillow, שווי שוק הנדל"ן הפרטי למגורים בארה"ב צמח ב-2021 ב-6.9 טריליון דולר והגיע לשווי כולל של 43.4 טריליון דולר, יותר מפי 2 משוויו לפני עשור.
הגידול בהיקפי השקעות נדל"ן בחו"ל של ישראלים, העלו גם את הצורך בטכנולוגיה שתאפשר לנהל את כל תהליכי ההשקעה בצורה טכנולוגית ומתקדמת יותר. בעוד שענפים רבים אימצו כבר לפני מספר שנים כלים חדשניים לייעול פעילותם, ענף הנדל"ן נשאר מעט מאחור ונותר עדיין עם פרקטיקות מעט מיושנות.
חברת Agora הוקמה בשנת 2019 על ידי בר מור, המשמש כמנכ"ל, ליאור דולינסקי, מנהל המוצר ונועם קאהן מנהל הפיתוח, שהכירו בשירותם הצבאי כמפקדים ב-8200. בר מור הוא בנו של יזם הנדל"ן המוכר, חנן מור, ודודיו הם משפחת גינדי, מיזמי הנדל"ן הגדולים בארץ. עד היום גייסה החברה הון בשווי כולל של 9 מיליון דולר, כשאת סבב גיוס הסיד האחרון הובילה קרן Aleph. החברה מעסיקה כיום מעל 40 עובדים, רובם במטה בת"א והשאר בניו יורק ובמדינות נוספות באירופה, ועובדת בשיתוף פעולה עם קרנות הנדל"ן, בתי ההשקעות והיזמים המובילים במשק.
ירון שיפוני, המנכ"ל והבעלים של מיאמי תל-אביב השקעות נדל"ן: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם אחד מהסטארט-אפים המבטיחים ביותר בעולם ניהול השקעות הנדל"ן. הפלטפורמה החדשנית של Agora, תאפשר לנו לספק למשקיעים וליזמים מעטפת שלמה של מידע פיננסי מתקדם ונגיש, לבצע העברות כספים בקלות, להפוך תהליכי עבודה לאוטומטים ולשפר עוד יותר את ניהול קשרי הלקוחות שלנו. שיתוף הפעולה הזה הוא צעד נוסף בדרך להפוך את עולם ההשקעות ויזמות הנדל"ן להרבה יותר טכנולוגי ונגיש לכולם".
בר מור, מנכ״ל ומייסד חברת Agora: ״אנחנו מאושרים לקחת חלק בהתקדמות של חברת מיאמי תל-אביב השקעות נדל״ן ולעזור ביצירת תהליכים אוטומטיים, חדשניים ודיגיטליים. האימוץ של התוכנה והשירותים שלנו מאפשר לייצר שקיפות אל מול המשקיעים והיזמים השותפים, ומייעל את הפעילות הפיננסית והאופרטיבית של חברות נדל״ן כמו מיאמי תל-אביב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה