נדל"ן ותשתיות

שיפוץ ב-500 מיליון דולר: כך ייראה בניין הטיימס סקוור

בניין 'וואן טיימס סקוור' המפורסם מערב השנה החדשה יעבור שיפוץ מקיף בהשקה של 500 מיליון דולר. מה מתכננים למבקרים בניו יורק?
מערכת ice | 
טיימס סקוור ניו יורק (Getty images Israel) (צילום Getty images Israel)
הבניין האייקוני "וואן טיימס סקוור" הממוקם בכיכר בעלת אותו השם בניו יורק, אשר ידוע בעיקר בשל נפילת הכדור בספירה לאחור בערב השנה החדשה, יעבור שיפוץ מקיף בהשקעה של כ-500 מיליון דולר. למרות המראה המפורסם של הבניין מבחוץ, מבפנים למעשה הוא כמעט ריק ממבקרים.
"זה מרכז היקום של אמריקה", אמר ראש העיר אריק אדמס ביום שישי כשהכריז על פרויקט שיפוץ גדול, שיפוץ של 500 מיליון דולר ליצירת מרכז מבקרים של הטיימס סקוור. הפרויקט יהווה את המרכז לקבל את פני הציבור ב-One Times Square בפעם הראשונה.

התוכנית קוראת למודרניזציה של הבניין והפיכתו לנגיש יותר - כל זאת תוך אפשרות לתת לאנשים באמת להנות ממנו. הבניין המפורסם נבנה בשנת 1904, ושימש לזמן קצר כמטה של עיתון הניו יורק טיימס. חברת הנדל"ן ג'יימסטאון קנתה את הבניין בשנות ה-90 וכעת מתכננת לשכור 12 קומות לחנויות ממותגות - בניית חללי מסחר עם טכנולוגיות מציאות מדומה ורבודה.
 
מייקל פיליפס, נשיא חברת הנדל"ן ג'יימסטאון, אמר כי התוכנית נועדה "למקם מחדש את הבניין בצומת של הסביבה הדיגיטלית קדימה". תוכניות השיפוץ מתכננת גם שש קומות נוספות שישמשו למוזיאון שינגיש את ההיסטוריה של הטיימס סקוור, כל זאת בעוד שמרפסת חדשה תעניק למבקרים מבט ממעוף הציפור על "צומת הדרכים של העולם".
"עיני העולם מופנות לטיימס סקוור בערב השנה החדשה, אבל גם במשך השנה זה אזור שוקק חיים במרכז העיר שלנו", אמר הנציג ג'רי נדלר (D-NY). התוכנית השאפתנית תכלול גם שיפוצים לתחנת הרכבת התחתית טיימס סקוור מתחת לבניין. עם זאת, הבנייה הצפויה לא תפריע לחגיגות הסילבסטר. השיפוצים צפויים להימשך מספר שנים, עם פתיחה צפויה בקיץ 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה