נדל"ן ותשתיות

נחשף היזם החרדי שרכש מבנה אסטרטגי בצפון

רונן גנון רכש את קניון בנימין בבית שאן, וצפוי לשדרג אותו משמעותית בקרב ייפתח מחדש, בהשקעה המוערכת במיליוני שקלים
מערכת ice | 
קניון (צילום Magma Images)
רכישה משמעותית של נכס אסטרטגי באזור הצפון: היזם החרדי רונן גנון, תושב צפת, בעל חברת הנדל"ן שי בגליל ומבעלי רשת נטו חיסכון ורשת הומס, רכש לאחרונה את אחד המבנים האסטרטגיים בעיר בית שאן. מדובר בקניון בנימין הוותיק שהוקם אי שם באלף הקודם, וליתר דיוק בשנת 1999 על ידי הקבלן מרדכי בנימין ובניו. המבנה היה בעבר מרכז הקניות אליו נהרו בהמוניהם תושבי בית שאן.

חשוב לציין כי במהלך השנים האחרונות, נסגר המקום עקב רצון היזמים לעשות בו שינוי. כפועל יוצא מהמלך, העסקים במבנה נסגרו והקניון התרוקן כליל.  כעת, כאמור, צפוי שינוי משמעותי בכל הנוגע למתחם, עם החלטתו של היזם החרדי גנון לרכוש את המבנה, הכולל 5,000 מ"ר של מסחר.
יצוין כי מיד לאחר השלמת העסקה נכנס גנון לתכנון אדריכלי מפורט במטרה להשקיע מיליוני שקלים בחידוש ושדרוג הקניון בסטנדרטים הגבוהים ביותר, דבר שיאפשר למקום לשוב ולהוות מוקד קניות מרכזי באזור העמקים בכלל ובבית שאן בפרט.
במקביל, סוכם שבקניון החדש ייפתחו רשתות אטרקטיביות, בין השאר בתחומי המזון, הפארם וכן מותגים מובילים לבית ולמטבח, זאת לצד עשרות עסקים חדשים שימתגו את הקניון מחדש.
 
גנון מסר כי "אני שמח לבשר לתושבי בית שאן והסביבה כי בעזרת השם, בקרוב מאוד יחל שיפוץ נרחב של קניון בנימין שיפתח מחדש בתוך מספר חודשים ויעניק חווית קניה מזמינה ונעימה עם רשתות מובילות בתחומים השונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה