נדל"ן ותשתיות

גיוס המונים: החברה שהפכה לאחרונה ליוניקורן מתרחבת

קלאודינרי מרחיבה את משרדיה בפתח תקוה, פותחת משרד נוסף ברמת ישי ומגייסת עשרות עובדים
מערכת ice | 
משרדי קלאודינרי (צילום נועה אדלר)
חברת Cloudinary, שמשרדיה ממוקמים בקרית אריה שבפתח תקווה ומשתרעים על פני 1,200 מ"ר, התרחבה לקומה שלמה באותו מתחם והוסיפה שטח נוסף כך שתגיע ל-2,800 מ"ר סך הכל.
התרחבות המשרדים מגיעה במקביל להתרחבות החברה שלאחרונה הפכה ליוניקורן, לפי שווי של 2 מיליארד דולר. קלאודינרי מגייסת בימים אלו עשרות עובדים בישראל ועתידה לפתוח בקרוב משרד חדש בצפון הארץ, ברמת ישי, וכך לאפשר לעובדים המתגוררים בצפון להצטרף לחברה.

המשרדים שעוצבו על ידי האדריכל אלי הכהן, כוללים חללי עבודה לצוותים השונים, חדרי ישיבות, חדר הדרכה, חדר מוזיקה ללהקת הבית של החברה - The Transformations, חדר הנקה ומקלחת. בנוסף, המרחב הגדול ביותר היה ונשאר המטבח, ובו פינות ישיבה רבות המאפשרות לעובדים להתכנס, לעבוד ולאכול כולם יחדיו. לאורך המשרד מפוזרים חללי ישיבות בעיצובים שונים, כך שמי שרוצה לעבוד מחוץ למשרד האישי שלו, יוכל לעשות זאת בצורה נוחה.
קלאודינרי הוקמה בשנת 2012 ע"י איתי לחן, מנכ"ל החברה, נדב סופרמן (CPO) וטל לב-עמי (CTO), ומספקת פתרון מבוסס ענן לניהול מדיה דיגיטלית. לחברה יש כיום למעלה מ-9,000 לקוחות משלמים ברחבי העולם והיא מעסיקה מעל 400 עובדים, מתוכם כ- 200 במשרדי החברה בפתח תקווה, והשאר בסניפיה בארה"ב, אירופה ואסיה. החברה היא חברת בוטסטראפ, אשר לא גייסה הון מקרנות ומשקיעים פרטיים וצמחה באמצעות הכנסות מאז הקמתה.
 
המשימה של קלאודינרי היא להעצים חברות על מנת שיוכלו לספק חוויות ויזואליות המספקות השראה ומחברות בין אנשים על ידי מיקסום פוטנציאל השימוש במדיה שלהם. עם יותר מ- 50 מיליארד נכסים בניהול ויותר מ- 9,000 לקוחות ברחבי העולם, קלאודינרי הפכה לסטנדרט עבור מפתחים, יוצרי תוכן ואנשי שיווק, אשר מחפשים להעלות, לשמור, להמיר, לספק ולנהל תמונות וידאו און ליין. כתוצאה מכך, מותגים מובילים עושים שימוש בקלאודינרי על מנת להשיג ערך עסקי משמעותי, ובכלל זה הגעה מהירה יותר לשוק, שביעות רצון לקוחות גבוהה יותר וקשר חזק יותר והמרות טובות יותר.
חגית יעקובסון, סמנכ"לית משאבי אנוש, cloudinary: "בשנה האחרונה התרחבנו והמשכנו במאמצי הגיוס, הצטרפו אלינו אנשים רבים ואנחנו ממשיכים בגדילה. מכאן שהמחשבה על התרחבות גם במשרדים הייתה טבעית מבחינתנו, על מנת לאפשר לעובדים מקום נוח ונעים לעבוד בו. למרות הקורונה והאפשרות שהיא יצרה לעבודה היברידית, אנחנו רוצים לאפשר לכל העובדים שלנו מקום שאליו יוכלו להגיע, בו יוכלו לפגוש את הקולגות שלהם וליהנות מהאינטראקציה המשותפת. המשרדים באים לשרת את העובדים שלנו, ולכן התאמנו את המשרד לצרכים שלהם ובהתאם לרוח החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה