נדל"ן ותשתיות

הדופלקס בבניין העשיר בניו יורק עומד למכירה, וזה המחיר

הדופלקס היוקרתי, הכולל 18 חדרים, ממוקם בפארק אווניו. בעבר שילם עבורה איש העסקים האמריקאי, דיוויד קוך, 17 מיליון דולר. כיום דורשת אלמנתו "מעט" יותר – כ-60 מיליון דולר
מערכת ice |  1
מנהטן ניו יורק (צילום שרון טל)
דופלקס בבניין שנודע כעשיר ביותר בניו יורק, ארה"ב, עומד למכירה בסכום עתק של כ-60 מיליון דולר. מי שמוכרת את הדירה היא ג'וליה קוך, אלמנתו של איש העסקים האמריקאי, דיוויד קוך. על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל, האלמנה בת ה-59 מבלה זמן רב יותר בבתיה האחרים בפאלם ביץ' ובסאות'המפטון, ועל כן קיבלה זה מכבר החלטה למכור את הדופלקס היוקרתי בן 18 החדרים במזרח מנהטן.
עוד צוין כי בני הזוג רכשו ב-2018 גם בית במנהטן עבור 40.25 מיליון דולר. קוך, שמת ב-2019, רכש את הדירה היוקרתית מהממשלה היפנית, לאחר שזו השתמשה בה כנכס עבור שגריריה באו"ם. איש העסקים שילם סכום של 17 מיליון דולר עבור הדירה אי שם בשנת 2004.

הבניין, שלא בכדי זכה לתואר "העשיר ביותר" ובו ממוקדמת דירת היוקרה, נבנה בשנת 1930 וכולל 30 יחידות דיור. על פי הדיווח, ג'קלין קנדי אואזיס התגוררה בו בילדותה, כמו גם משפחות עשירות ידועות כמו וונדרבליט, רוקפלר וברונפמן.
כמו כן, רק בשנה שעברה מכר שר האוצר האמריקאי לשעבר, סטיבן מנוצ'ין, דירה בבניין בסכום "צנוע" של 22.5 מיליון דולר. מנהל קרן הגידור ישראל אנגלנדר מחזיק גם הוא בדירה במגדל, שאותה רכש ב-2014 עבור 71.3 מיליון דולר.
אשר לקוך, הרי שהאיש צבר את הונו מעסק משפחתי העונה לשם קוך אינדסטריז, שניהל ביחד עם אחיו צ'רלס, והשניים נודעו גם כתורמים גדולים למפלגה הרפובליקנית. יצוין כי אלמנתו ג'וליה משמשת כיום כנשיאת עמותת דיוויד קוך, התומכת בין השאר במחקרים רפואיים ובאמנות. כעת נותר לגלות האם תצליח למכור את הנכס היוקרתי והאטרקטיבי בסכום אותו היא דורשת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יותר זול מדירה דומה בתל אביב (ל"ת)
    ישראלי 02/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור