נדל"ן ותשתיות

כמה עולה בית פרטי בדרום פלורידה?

דיור בר השגה למעמד הבינוני באזור, ויכולת לשכורים לרכוש בעלות על הנכסים: קבוצת נתן הולדינגס השלימה את מכירת כל תיק 200 הבתים הפרטיים שלה בדרום פלורידה. אז כמה עולה בממוצע כל בית?
מערכת ice | 
נתן הולדינגס דרום פלורידה (צילום נתן הולדינגס)
בעוד מחירי הדיור בארץ מזנקים, על פי הנתונים של קבוצת האחזקות נתן הולדינגס, בית פרטי בדרום פלורידה שבארה"ב, עולה כנראה הרבה פחות.
בקבוצת האחזקות הודיעו היום (ראשון) על השלמת מכירת כל תיק 200 הבתים הפרטיים שלה בדרום פלורידה. על פי הודעת החברה: מאז 2008, קיבלה  החברה שיעור תשואה פנימי גבוה בהרבה מהממוצע בשוק, תודות לאסטרטגיית ניהול עצמי של נכסי החברה, כאשר רוב העסקאות הושלמו ונסגרו במהלך השנתיים האחרונות.
לדברי מנכ"ל משותף בקבוצה, דמיטרי רוזין, הכספים ממכירת התיק יוקצו לרכישת אלף יחידות מולטי-פמילי בג'קסונוויל ובדרום פלורידה: "הפורטפוליו של הסינגלים נבנה בין השנים 2008 ל-2014, כאשר בשנת 2014 קיבלה החברה החלטה אסטרטגית להעביר את תיק ההשקעות שלה להשקעות מולטי-פמילי בבלעדיות, בכדי לקדם את צמיחת החברה", הוסיף רוזין.
בדרום פלורידה, ניתן למצוא בתים עבור המעמד הבינוני באזור, במה שנחשב דיור בר השגה ואפשרות להרחבת הבעלות של שוכרים על הנכסים. על פי נתוני נתן הולדינגס, סכום העסקאות עבור 200 בתים פרטיים עומד על 44 מיליון דולר, היינו: 220 אלף דולר מחיר ממוצע לבית. כמובן שהמחיר הממוצע לא משקף בהכרח את העסקאות שנעשו בפועל בנתן הולדינגס, כי העסקאות הראשונות אמנם היו נמוכות, אבל המחירים עלו עם הזמן, ו-65 הנכסים האחרונים נמכרו בכ-20 מיליון שקל, היינו: סביב הכמעט 308 אלף שקל לבית.
דימטרי רוזין מנכ"ל נתן הולדינגס, הוסיף: "הפורטפוליו נמכר לאורך השנים האחרונות, כאשר בשנתיים האחרונות ישנה מגמה של עליית מחירים מואצת לאור הביקוש הרב לדיור בפלורידה. בית ממוצע לפני שנתיים שלוש נמכר בכ-220k, ואילו כיום קשה לקנות בית טוב בפחות מ-300k. גם עם עליית מחירים זאת, כמובן שמחירי הדיור נמוכים משמעותית בהשוואה לארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה