נדל"ן ותשתיות

איטונג חיברה את המפעל בפרדס חנה לרשת הגז הטבעי

חברת איטונג השלימה את חיבור המפעל בפרדס חנה לרשת הגז הטבעי. התהליך כלל פריסת תשתיות נרחבות המתאימות לחיבורו של מפעל הבלוקים לגז טבעי במקום במזוט. החיבור לגז שעלותו כ- 4 מיליון שקל יעשה באמצעות חברת סופר אנג'י
מערכת ice | 
נובל אנרג'י גז (צילום אתר החברה)
חברת איטונג הודיעה היום (שלישי) כי השלימה חיבור של המפעל בפרדס חנה לרשת הגז הטבעי. זאת לאחר תהליך שכלל פריסת תשתיות נרחבות המתאימות לחיבורו של מפעל הבלוקים לגז טבעי במקום במזוט, מה שהיה נהוג עד כה.
המעבר לשימוש מלא בגז טבעי יוביל באופן מיידי לצמצום הפליטות לאוויר, ולחסכון ניכר בעלויות האנרגיה. בכך, מצטרף המפעל בפרדס חנה למפעל השני של החברה באשקלון שמשתמש בגז טבעי כבר מספר שנים. המפעל בפרדס חנה פועל למעלה מ- 70 שנה וצפוי לצרוך כ- 200 טון גז טבעי בחודש. החיבור לגז שעלותו כ- 4 מיליון שקלים יעשה באמצעות חברת סופר אנג'י.
לדברי אורי לופט, מנכ"ל איטונג, "המעבר לשימוש בגז טבעי יביא לשיפור משמעותי בפעילותה הסביבתית והוא חלק מתפיסת הייצור של מוצרי החברה העומדים בתקני בנייה ירוקה מחמירים כמו גם לחסכון בעלויות האנרגיה של החברה.
איטונג היא חברה בישראל בתחום פתרונות הבניה ופועלת בישראל מעל ל- 70 שנה. החברה משתייכת לקבוצת אינרום תעשיות בנייה. תחומי פעילותה העיקריים הם בלוקים ומוצרי בנייה, משתלבות ומוצרי פיתוח סביבה ונוף, מוצרי בטון לתשתיות תת קרקעיות, ומותג הדגל שלה הוא הבלוק הלבן המתבסס על הטכנולוגיה של חברת YTONG העולמית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה