נדל"ן ותשתיות

קבוצת נאות אבי השקיעה 55 מיליון שקל בהקמת מרכז נורית

מרכז יוקרתי חדש בעיר יפו עבור חולי דמנציה ואלצהיימר בהשקעה של עשרות מיליונים ובעיצוב בהשראת מלונות בוטיק הסמוכים לחוף הים
מערכת ice | 
בית נורית ביפו (צילום שי אפשטיין)
קבוצת "נאות אבי", חברה פרטית המתפעלת בישראל 4  מרכזים גריאטריים, הודיעה כי השקיעה 55 מיליון שקל בפתיחת בית דיור יוקרתי עבור חולי דמנציה ואלצהיימר תחת השם "מרכז הנורית". הבניין החדש ממוקם בעיר יפו, ומשתרע על 1 דונים ו-5 אלף מטר בנוי.
"מרכז נורית" החדש כולל 4 קומות מגורים, כאשר בכל קומה לובי, מרפסת פתוחה עם נוף לים, חדר אוכל, מרפאה ומטבח.  בכל קומת מגורים 24 דיירים,  בחדרים בודדים או חדרים זוגיים. בכל חדר טלוויזיה, שירותים ומקלחת מפוארים ומאובזרים, המותאמים לצרכי המטופלים.
בנוסף לקומות המגורים,  במרכז החדש עוד 2 קומות של מכונים וחדרי טיפולים לתמיכה צמודה המותאמת לבעלי ירידה קוגניטיבית, הזקוקים להשגחה, כמו: מכון פיזיותרפיה משכולל, מכון ריפוי בעיסוק, חדר גירוי חושים (סנוזלן), בית מרקחת, מרפאה, עובד סוציאלי, דיאטנית, ריפוי בדיבור, ריפוי במוזיקה, הפעלה עם חיות, הפעלה בגינון, חדרי ישיבות ועוד.

על עיצוב המקום מונה האדריכל אלכס מייטליס החתום על פרוייקטים מקומיים ובינלאומיים שחלקם אף זכו בפרסים נחשבים וסיגל סרוסי חתומה על אדריכלות החוץ.  מייטליס וסרוסי עיצבו את מרכז נורית בהשראת מלונות בוטיק הסמוכים לחופי הים, תוך הקפדה ליצור חווית עיצוב כוללת המתכתבת עם נופי יפו.   
לדברי ד"ר ארמנדו ברנט, מנהל תחום  גריאטרי במרכז נורית: "החלטנו לתת לדיירים חווית מגורים מלונאית שתספק להם תחושה ואיכות חיים טובה יחד עם המחלה. כאשר הדגש הוא על הרגשה של חופש ולא של חיים בבית חולים. למקום החדש יש ביקוש ברמה בינלאומית, כבר יש התעניינות מוגברת של יהודים מארה"ב ואירופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה