נדל"ן ותשתיות

הכשרה שערכה נכסים ב-148 מיליון שקל והרווח הנקי זינק

בהכשרת היישוב מייחסים את עליית שווי הנדל"ן בהשבחה של המרכזים הלוגיסטיים של החברה; בינתיים: הכשרת היישוב ממשיכה לפתח את איזור בית מעריב שבבעלותה
ניצן כהן | 
עופר נמרודי (צילום צילום רמי זרניגר)
הכשרת היישוב פרסמה את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה. מנתוני החברה עולה כי היא שיערכה נכסים שבבעלותה מה שהביא לעלייה משמעותית ברווחים. בסך הכל שערכה החברה נכסים שבבעלותה ב-148 מיליון שקל נובעים לטענתה מעלייה בשווי המרכזים הלוגיסטיים שבבעלותה.
עוד עולה מנתוני החברה כי הרווח הנקי ברבעון השני 2021 עלה לכ-121 מיליון שקל. בתחום ההתחדשות העירונית מכרה הקבוצה מאז ראשית השנה כ-100 יח"ד בהיקף כספי של כ- 308 מיליון שקל (כולל מע"מ). לקבוצה כ-250 יח"ד בביצוע, עם צפי לתחילת ביצוע של 440 יח"ד נוספות בשנת 2022.
החברה החלה לאחרונה בהקמת המרכז המסחרי "שבעת הכוכבים אילת", מתקדמת מאוד בבניית מגדל "שבעת הכוכבים" ב-BBC וממשיכה בעבודות ההקמה ב"מגדל יעקב נמרודי" (בית מעריב) בתל-אביב. 
עופר נמרודי: "בתחום הנכסים המניבים בישראל אנחנו ממשיכים בקידום עבודות ההקמה של "מגדל יעקב נמרודי" (בית מעריב), התחלנו לאחרונה בהקמת המתחם המסחרי "שבעת הכוכבים אילת", חתמנו על הסכמי שכירות משמעותיים במגדל "הכשרת הישוב" ב-BBC ואנחנו פועלים להשבחת קניון "שבעת הכוכבים" בהרצליה. בהתאם לתוכנית האסטרטגית, אנו מקדמים פעולות שצפויות להביא לכך כי תוך מספר שנים ה- NOI השנתי מנכסים מניבים יוכפל, ואף יותר, לכ- 270 מיליון שקל.
"בתחום ההתחדשות העירונית, מכרנו לאחרונה כ-100 יח"ד בפרויקטים בפיכמן בחולון, ובליסין ובדה-האז בתל אביב, בתמורה כוללת של כ- 308 מיליון שקל, בנוסף לסך של כ- 110 מיליון שקל (כולל מע"מ) שכבר התקבל מנת"ע בגין פרויקט פיכמן במהלך שנת 2020; לחברה כ-250 יח"ד בביצוע, צפי לתחילת ביצוע של 440 יח"ד נוספות בשנת 2022 ושלבי קידום משמעותי של עוד אלפי יח"ד באזורי הביקוש.
"בתחום הפארקים הלוגיסטיים בחו"ל, באמצעות MLP, אנחנו מדווחים על תוצאות שיא. MLP נמצאת בתנופת צמיחה והרחבת פעילות, ונהנית מביקושים גדולים. מתחילת השנה ועד סמוך למועד הדו"ח חתמה MLP על מספר שיא של חוזי שכירות בהיקף של כ-117,000 מ"ר, כאשר אנחנו נמצאים בתהליך הקמה של פארקים חדשים בגרמניה ובאוסטריה, לצד המשך הרחבת הפעילות בפולין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה