נדל"ן ותשתיות

זו האחוזה המטורפת שדה וויקנד רכש ב-70 מיליון דולר

הזמר דה וויקנד ביצע שבוע שעבר את אחת מעסקאות הנדל"ן היקרות בלוס אנג'לס השנה אחרי שבאפריל האחרון מכר למדונה את ביתו הקודם, הבית זוכה פרס הגראמי לעיצוב פנים משתרע על 1.6 דונם בשכונת היוקרה בל אייר
מערכת ice | 
דה וויקנד (צילום ויקיפדיה)
הזמר דה וויקנד רכש נכס נדל"ן חדש ומפואר בסכום עצום שהפך לאחת מעסקאות הנדל"ן היקרות ביותר שנעשו בלוס אנג'לס השנה. מדובר באחוזת פאר עצומה בשכונת היוקרה בל אייר, ומשתרע על לא פחות מ-1.6 דונם בנקודת תצפית ישירות לקאנטרי קלב בל אייר. הסכום חסר התקדים ששילם הזמר על הנכס הוא 70 מיליון דולר, שכאמור נחשב לאחת העסקאות היקרות בלוס אנג'לס השנה. מי שיעקפו אותו אם ירכשו את הנכס שהתעניינו בו שבוע שעבר, הם ג'ניפר לופז ובן אפלק שנצפו מסיירים באחוזת ענק במחיר מבוקש של 85 מיליון דולר.
בחזרה לאחוזה החדשה של דה וויקנד, אמנם לא מדובר בשטח ענק אך מתקני הנכס שנכנסים בתוך ה-1.6 דונם בבל אייר לא נופלים מאף אחוזת פאר אחרת. הנכס כולל חדר כושר, אולם קולנוע פרטי, בריכה חיצונית ובריכה פנימית, חמאם וסאונה. בשטח עצמו נכלל גם מגרש ספורט וגינה דרכה נכנסים אל תוך הבית באמצעות גרם מדרגות כפול.
 

הבעלים הקודמים של הנכס היוקרתי הוא ענק התקשורת ההולנדי ריינואוט אורלמנס ואשתו דניאלה אורלמנס רוכבת האופניים התחרותית. השנים רכשו את הנכס לפני שש שנים עבור 21.4 מיליון דולר ובמשך שלוש שנים הרחיבו את הנכס והוסיפו לו חלק מהמתקנים המדוברים. כמו כן בני הזוג ערכו שיפוץ נרחב ועיצבו את הבית לסגנון עכשווי, מה שהוביל את הנכס לזכות שלוש פעמים בפרס הגראמי לעיצוב פנים מחודש.
כזכור, באפריל האחרון מכר דה וויקנד את ביתו הקודם לזמרת מדונה ששילמה עבורו 19 מיליון דולר אחרי שהמחיר המבוקש בו פרסם הזמר את ביתו הקודם היה 25 מיליון דולר. הזמרת הצליחה לחתוך בחיר, מה שככל הנראה לא הרשים במיוחד את דה וויקנד לאור המחיר המופקע שהרשה לעצמו לרכוש בו את הנכס הנוכחי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה