נדל"ן ותשתיות

אייל גולן מרחיב את העסק: זו העיר שבה רכש נכס

אייל גולן, הזמר הישראלי המצליח, נכנס לעולם הכושר בכל הכוח אחרי שנודע כי הוא רכש את רשת מועדוני הכושר הישראלית - Easy Results, שהוקמה בחודשים האחרונים ומתכננת מהפכה של ממש. אחרי שפתח מספר סניפים הוא רוכש נכס שיהפוך לסניף נוסף
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום פלאש 90/ משה שי)
הזמר אייל גולן מרחיב את עסקת מכוני הכושר שלו: היום (ראשון) פרסם הזמר כי הוא רכש סניף חדש בעיר אשדוד.
אייל גולן, הזמר הישראלי המצליח, נכנס לעולם הכושר בכל הכוח אחרי שנודע לפני מספר חודשים כי הוא רכש את רשת מועדוני הכושר הישראלית - Easy Results. גולן ישקיע כעת וכהשקעה עתידית בין 5-10 מיליון שקל, כאשר הצפי העסקי הוא בתוך שנה להגיע לכ- 100 סניפים ברחבי הארץ.
בחשבון האינסטגרם שלו שיתף אייל גולן סטורי ובו הוא מפרסם כי חתם על התרחבות עסק המכונים לעיר הדרומית: "בחסדי ה' יתברך חתמנו היום על פתיחת סניף באשדוד. הפתיחה בקרוב".

(מתוך חשבון האינסטגרם של אייל גולן)
רשת Easy Results היא רשת מועדוני כושר מהפכנית שמציגה לראשונה בישראל מכשור מתקדם ומוביל מהעולם. כל מכשיר עובד על אזור אחר בגוף ומסייע בפתרונות מהפכניים לשמירה על גוף בריא, חזק וחטוב ומציג לראשונה בישראל מכשור מתקדם שב-40 דקות אימון בלבד יכולים להגיע לשריפה של 1,500-2,000 קלוריות.
הרשת נפתחה לפני מספר חודשים על ידי אלקנה שרביט, וכבר ישנם אלפי לקוחות שמתאמנים ברשת מועדוני הכושר החדשה. הסניפים מתפרסים כרגע בראשון לציון, ירושלים, רחובות, פתח תקווה ובקרוב ייפתחו עוד 6 סניפים חדשים - שאחד מהם הוא הסניף באשדוד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה