נדל"ן ותשתיות

ירושלים מתחדשת: כמעט 300 דירות בדרך לאחת השכונות המבוקשות בעיר

קבוצת י.ד. ברזאני זכתה במכרז נוסף של במסלול דיור במחיר מטרה ושוק החופשי חלהקמת 290 יח"ד ברחוב המרגלית, בשכונת גילה בירושלים, ששווק על ידי רשות מקרקעי ישראל
מערכת ice | 
ירושלים (צילום unsplash)
קבוצת י.ד. ברזאני זכתה במכרז נוסף של במסלול דיור במחיר מטרה ושוק החופשי: הקבוצה מודיעה היום (חמישי) כי, זכתה במכרז להקמת 290 יח"ד ברחוב המרגלית, בשכונת גילה בירושלים, ששווק על ידי רשות מקרקעי ישראל.
מתחם המגורים החדש, המתוכנן להיבנות במסגרת תב"ע 101-0400812 המקודמת ברחובות המרגלית והחסידה, בשכונת גילה, ממוקם צמוד לתחנת הקצה של הרק"ל. כאשר מתחם זה הינו המתחם האחרון בגילה שנותר ללא תכנון מפורט.
התכנית משתרעת על שטח של כ-22 דונם, ומתוכננות להיבנות בה כ-290 יחידות דיור חדשות, לצד מבני המגורים מתוכנן בשכונה, מוסדות ציבור, מסחר, ופארק המותאמים למשפחות צעירות ומשפרי דיור.
יוסי ברזאני, בעלים משותפים קבוצת י.ד. ברזני אמר כי, "קבוצת י.ד. ברזאני מקדמת בעיר ירושלים אלפי יח"ד, והיא ורואה בעיר הבירה כר נרחב לפיתוח והתקדמות של בניית אלפי יח"ד חדשות. הזכייה במכרז זה הינה עוגן חשוב בפעילות החברה בירושלים בכך, שהיא מהווה תוספת משמעותית להיצע יח"ד של החברה בעיר".

עוד הוסיף ברזאני: "בשנים האחרונות שכונת גילה עוברת תהליכים מהפכניים של התחדשות עירונית, שבמרכזם חיבור השכונה למרכז העיר באמצעות שני קווים של הרכבת הקלה מה שיהפוך אותה לאטרקטיבית במיוחד בקרב זוגות צעירים ומשפחות. בנוסף, במסגרת הפעילות של הקבוצה בתחום התשתיות י.ד. ברזאני הייתה אחראית לביצוע הכנת קווי הרכבת הקלה לשכונת גילה הן מרחוב דב יוסף והן מדרך חברון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה