נדל"ן ותשתיות

הכל נשאר במשפחה? זה היועץ החדש בחברה של יצחק תשובה

מעיין אלרואי, נכדו של בעל השליטה בקבוצת דלק, משמש יועץ לתחומי אנרגיה מתחדשת בשיעור משרה של 80% תמורת שכר של 10,000 שקל בחודש. הדירקטוריון נימק את ההחלטה בכך שלאלרואי יש ידע וניסיון בתחום שיכולים לסייע בקידום פעילות החברה
מערכת ice | 
יצחק תשובה (צילום shutterstock, פלאש 90)
בסוף חודש יוני אישר דירקטוריון קבוצת דלק את העסקתו של מעיין אלרואי כיועץ בתחומי האנרגיה המתחדשת. אלרואי, נכדו של בעל השליטה בקבוצה יצחק תשובה, עובד בקבוצה בשיעור משרה של 80% תמורת שכר חודשי נאה של 10,000 שקל. בכך, יכנס עוד נציג הדור השלישי לבית תשובה לעסקי המשפחה. 
על פי פרסום של אמיר פרגר בכלכליסט הערב (שלישי) הדירקטוריון נימק את ההחלטה בכך שלאלרואי יש ידע וניסיון בתחום שיכולים לסייע בקידום פעילות החברה בו. ואמנם, אלרואי הוא לא הנכד הראשון שמוצא את פרנסתו בעסקיו של סבו. אחיו שיר כיהן ככלכלן ודירקטור בכמה מחברות הבנות של קבוצת דלק. 
מעיין הוא בנה של כרמית, שבעצמה מכהנת כדירקטורית בדלק ישראל ועד חודש מאי 2021 שימשה דירקטורית בקבוצת דלק. אביו הוא רוני אלרואי, שכיהן עד לתחילת שנות ה-2000 כסגן יו"ר קבוצת דלק, ולתקופה קצרה בהמשך גם כיו"ר דלק נדל"ן שנכנסה ב-2012 להסדר חוב ונמחקה מהמסחר. 
הפרסום של פרגר בכלכליסט מרחיב כי קבוצת דלק פועלת בתחום האנרגיה, בעיקר בכל הקשור לנפט וגז באמצעות שליטתה באיתקה, שפועלת בים הצפוני, ובניו-מד אנרג'י, שמחזיקה ב-45% ממאגר הגז לווייתן. זאת, לצד החזקה של 25% ממניות חברת תחנות הדלק והקמעונאות דלק ישראל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה