נדל"ן ותשתיות

שופרסל וגב-ים חוגגות: העסקה שתכניס 50 מיליון שקל

גב-ים ושופרסל נדל"ן חתמו עם היוניקורן הישראלי DriveNets על עסקת שכירות בשטח של כ-7,000 מ"ר עילי בפרויקט. העסקה תניב הכנסות בסך כולל של כ-50 מיליון ש"ח 
מערכת ice | 
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים (צילום vecteezy, אלדד רפאלי)
גב-ים ושופרסל נדל"ן חתמו עם היוניקורן הישראלי DriveNets על עסקת שכירות בשטח של כ-7,000 מ"ר עילי בפרויקט. העסקה מצטרפת לעסקאות שכירות עם חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות Texas Instruments ו-NCR ולחברת חללי העבודה Rooms מקבוצת פתאל. העסקה צפויה להניב הכנסות בסך כולל של כ-50 מיליון ש"ח (לכל אורך תקופת השכירות, חלק גב-ים 69.5%).
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים: "גב-ים חתמה על עסקת שכירות משמעותית עם חברת DriveNets, היוניקורן הישראלי, אותו ייסדו עידו סוסן והילל קוברינסקי, ואשר עוסק בפיתוח טכנולוגיה המאפשרת בנייה של רשתות טלקום ו-AI על תשתיות במודל ענן.
פעילות החברה נשענת על בסיס לקוחות בינלאומיים חזק וחסין, מהמובילים בעולם ובארץ. לצד תקופה מאתגרת זו מתנהלים משאים ומתנים מתקדמים עם חברות טכנולוגיה מובילות במוקדים המרכזיים במדינה, בהם יוזמת החברה, נתון שמקרין על עוצמת חברות הטכנולוגיה Tier1, שממשיכות להישען על האחיזה במרכזי הפיתוח בישראל, המהווים מוקד אסטרטגי במערך הפיתוח העולמי של אותן חברות, ומעמיד את המשק הישראלי בחוד החנית של תעשיית ההייטק הגלובלית.
 
לגב-ים צבר פרויקטים רחב, הכולל 10 פרויקטים בייזום במוקדי הביקוש האיכותיים במדינה, בשטח כולל של כ-410 אלף מ"ר (חלק גב-ים במאוחד), בהשקעה כוללת של כ-4.4 מיליארד ש"ח. פרויקטים אלו, עם השלמתם ואכלוסם, יוסיפו להכנסות החברה סך של כ-336 מיליון ש"ח בשנה, ויעמידו את מצבת הנכסים של החברה על כ-1.5 מיליון מ"ר, והכנסות צפויות בסך של כ-1 מיליארד ש"ח בשנה. כ-50% מהשטחים העיליים בפרויקטים אלו שווקו.
גב-ים ממשיכה לשמר פורטפוליו נכסים ייחודי ואיכותי, בשטח כולל של כ-1.1 מיליון מ"ר, הנשען בין היתר על מטרופולין ת"א, מרחב הרצליה, פארק מתם והפארקים האקדמיים בבאר שבע ובירושלים, בשיעור תפוסה יציב של 97%".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה